Visste ni att....


Jag har haft Charlotte Rohlin som lärare i gympan?
Ni som inte känner till henne så spelar hon i LFC damlag och även i svenska dam landslaget.

Så nu har jag gjort er lite mer allmän kunniga.

#1 - - A L E X A N D R A - fotoblogg.:

svar: varsågod! ja vet inte riktigt ;)

kram!

#2 - - jossan:

tack sötis! :) <3 vad tycker du om gina tricots väskor, HISS eller DISS? ;)

kram

#3 - - myrins ~:

nej va häftigt! :D



sv: jadå, och tråkig ;)

puss!

#4 - - Vanadesse.:

svaren ligger snart uppe gumman =) tack för frågorna :D

#5 - - A:

COOLT!

#6 - - Maria:

svar: En gång är inte illa. :) Jag har inte vunnit en enda hittills...



Haft en bra dag?

#7 - - marie:

Vad häftigt att ha haft henne som lärare :D

#8 - - Leia:

Haha, eller hur :D

#9 - - Jenny - tankar, foton & musik:

ja visst är det?:) hihi tack <3

#10 - - micaela espinoza:

-ja det gör hon verkligen :)

åh!fett coolt!

#11 - - Anonym:

jo (: haft en great dag !

själv då ?



kram

#12 - - Antonia C Nilsson:

hihhi tack:d jag e redan tillbax till kalla sverige nu:(<3

å vad coolt att ha henne som gympa lärare :O<33

#13 - - My ♥ Karlsson:

svar; ingen fara, bara att fråga det. annars får man inget veta! ;)

jag var med om en bussolycka. bussen krockade med en fullastad timmerbil som fick punktering på vänsterframdäck på en 110-väg..

#14 - - Ida:

Hade ingen aning om vem det var ens=) är inte så fotbollskunnig;)

#15 - - othilia:

haha, okej! ja:D

ja de har jag, har du haft en bra dag själv?:)

#16 - - julia:

svar; men gud förlåt, jag beklagar. ;/

var det längesen han dog ? :'/ om du nu vill prata om det dvs .. =(



jag har haft en ganska seg dag, men träningen på kvällen var rolig.

har du haft en bra dag då ? :)



kram

#17 - - CHRJ:

sv: håller med! hoppas du haft en bra dag =)

Till top