Push

Igår såg jag filmen Push men bl.a. Dakota Fanning & Chis Evans i huvudrollerna.

Kort om handlingen
Filmen handlar om vanliga människor som har övernaturligakrafter.
De jagas av Divisionen som vill skapa en armé som världen aldrig tidigare har skådat.

Vad tycker jag om den då?
Jag tyckte att den är sådär, kändes som en "Heros"-ripoff.
Men om jag ska bortse från det så var den helt okej. Coola effekter med många kända ansikten.
Men själva storyn är väl.. Nja.. sådär. Men som sagt, tyckte att skådespelarna gjorde en riktigt bra insats!






Ni som sett filmen, vad tyckte ni?

2/5 får den av mig
#1 - - KAWAiiKAi ~:

sv: naw thank u :D allt bra med dig idag då? :3

kramar! :D

#2 - - i:

Sv : hahaha naaaw :$ tack ! <3

kolla gärna in mina nya saker som ja köpte idag ! :D

#3 - - ida:

sv: jodå, jättebra :)



puss!

#4 - - Sofia:

Svar: ja precis man skriver bara ja och nej efter bandets namn, jag la oxå till några band som jag tycker om ;)

#5 - - pebbles:

hihi va liten hon ser ut på bilden =)

#6 - - Shopalicious:

Jag tänkte se på den ikväll så får se om jag ger samma betyg eller vad det blir av det :)

#7 - - Shopalicious:

JAg slog faktiskt på filmen igår men satt vid datorn samtiigt så kunde fan inte koncentrera mig på själva filmen. HAr inte ens en aning om vad det handlar om, haha. Får nog ta och göra ett nytt försök senare i veckan (a)



Aa men visst är armbandden sjukt fina! Finns i flera olika färger så det är bara att välja och vraka :D

#8 - - bianca:

jag såg den i England typ förra sommaren eller ngt hihi jag tyckte den var okej, inte riktigt min film ;) rösta gärna på mig som veckans blogg hoss http://johanssonhannaaa.blogg.se/<3

Till top