#1 - - elenore:

Svar: jag sommarjobbar på ett städjobb ;)

#2 - - linda:

okej =)



Allt bra här!

#3 - - My ♥:

Svar; Tack för kommentaren :)

Det är bra med mig också, tack som frågar.

Lägga till varandra på Bloglovin?

#4 - - myrins ~:

sv: ingenting vad jag vet :)

själv då?



puss!

#5 - - My:

Svar; Gör't! :)

#6 - - Emma:

tack söt!

hoppas allt är bra med dig idag :)

#7 - - miriam:

Gå gjärna in på min blogg och rösta på en av klänningarna ! kram

#8 - - Felicia:

Sv: Har redan vart på coca cola :P

#9 - - (。◕‿‿◕。):

sv: tjaa.. vi gick samma klass förra året innan han börja praktisera :P

#10 - - Anna:

haha okej :) jag har den filmen hemma

#11 - - Anonym:

haf ten jättebra dag sj

#12 - - LENA ♥:

allt bra med dig idag?



puss http://lenakarlsen.blogg.se

#13 - - julia:

den verkar ju asbra :)

vad har du hittat på idag då ? =)

#14 - - Helena:

Den där måste man ju se :D

#15 - - Anonym:

svar:Tycker hela hon är dålig. men alla har rätt till sina åsiket.-

#16 - - Deniesé:

sv: fläskfile är gott ^^ men det är ja trött på nu... ja föredrar någon slags biff , spelar ingen roll vilken . :)



Va härligt , jodå min har varit bra min med :)

Puss

#17 - - maria:

sv, jag ska också kolla på den när den kommer ut ;d

#18 - - LENA ♥:

Den filmen verkar skitbra! :)



Hoppas du får en härlig fredagskväll sötnos! :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

#19 - - rebecca:

Okej =)

Jag har typ inte sett den =]

#20 - - jussi:

vadå ?:)

#21 - - jussi:

vadå ? :)

#22 - - jelly:

Sv: ohh vad´härligt! :D

Allt bra annars?

kram<3



#23 - - Mariah:

den verkar bra,

#24 - - tess:

den måste jag se :)

#25 - - Rebecca:

Ser fram emot filmen :)

#26 - - Frida:

LÄTT att jag ska se den! Tim Burton är min favoritregissör. =)

#27 - - Frida:

Oh, verkar som en bra men lite sådär konstig film :D kommer förmodligen se den när den kommer, haha. Johnny Depp är ju himla duktig med :)

Vad har Tim Burton gjort för fler filmer? :)



Svar: Tack så mycket för kommentaren :D Och varsågod.

Jodå, dagen har vart helt okej än så länge. Din då? :)

#28 - - johanna:

herregud, den där filmen bara måste man ju se!! verkar till och med mer lovande en sjunde harry potter filmen :)

#29 - - Astrid:

Verkar ju skit bra! Måste se!!!

Till top