Take me to the Body Shop!

En väska.

En väska med dessa produkter i, med doft av jordgubb. Inte bara för att jag älskar jordgubbar och doften av dom, utan min sötnos tycker att jag är en jordgubbe för honom.

Bättre kille än min får man faktiskt leta efter. Han är den mest omtänksamma, älskvärda & snällaste människa jag känner, ja efter min pappa.

Oj, nu kom jag av mig igen.
Vad jag fick var Shower Gel, Body Polish & Body Butter. Jag kan verkligen rekomendera dessa! Det lever verkligen upp till namnet Strawberry, man känner sig som en jordgubbe!
Nej men dessa är verkligen kanon bra.


Vilken är eran favorit doft?
#1 - - ceelinee ♥:

Svar: haha ne :p

okej, jag har mörka ögonbryn så de skulle nog synas ^^

#2 - - J.:

Sv: jaa det är hemskt. Men det är som tur var bättre nu.. Älskar Body shop!

#3 - - My:

svar; tackar för kommentaren! :)

#4 - - maria:

sv, jo det toro jag med ;D händer imorogn då?

#5 - - Anonym:

svar: =) man kan nog köpa boken på panduro =)

#6 - - johanna:

mmm...jordgubbar^^ fruktdofter är så härliga!

Men det jag egentligen ville fråga om var om du skulle kunna tipsa mig hur man lägger videos på bloggen, fick nästan nervsammanbrott när jag verkligen inte hittade hur man gjorde..

Btw kollade du på klippen, i så fall vad tyckte du : )

Puss o kram på dig ^^

#7 - - Helena:

Sv: jadå det har jag det :)

Har du haft en bra dag ?



Puss

#8 - - othilia:

ja visst blir man! synd att dom förlora finalen mot ljusdal, men dom mötte ljusdal i gruppspelet, då vann dom....... .:)

#9 - - Emma:

åh det där luktar underbart!:)

#10 - - LENA ♥:

Härligt :) Jodå med mig är det bara bra!

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

#11 - - Angelica:

jag ska nog absolut ta mig en beställning därifrån ! favvo grejerna !

#12 - - tess:

åh jag älskar de där som luktar cocos :D

#13 - - sofie:

sv; så skönt!! :)idag har jag varit med en kompis hela dagen :)



puss

#14 - - K:

Min dag har varit bra =) Jobbade mellan 14 och 20 och sedan var jag och bowlade med två kompisar =D Vad har du gjort`?

#15 - - I S A B E L L A:

SVAR: Nu ikväll har jag spenderat framför teven :) Det var ju Beck! Själv? kram

#16 - - Sandra:

Idag har jag varit och hälsat på Pierre och Rebecca som har fått en söt liten pojke :)

#17 - - Sheriilyn - make your own fashion:

The body shop har bra produkter.



Svar: Aaw tack <3

#18 - - HANNA:

sv: tack! :) härligt, jorå bara bra :=

eftersom jag har varit borta så tänkte jag ha en frågestund. du får ställa vilka frågor som helst och hur många som helst så ska jag försöka att ha ett svar. det är viktigt att du kommenterar din fråga på detta inlägg: http://hannaforevarn.blogg.se/2009/july/fragestund.html fler än en fråga är ett plus :)

#19 - - Cajsa:

hoppas verkligen att det blir bättre snart.

#20 - - jch:

Där ser man. Var hon en bra gympalärare?

Puss

#21 - - Lena:

jag har sånt där body butter, luktar hur gott som helst :>

#22 - - Malin-Hockeyfruga:

aha hihi åh dom luktar ju så gott!! ;D

jodå, gårdagen va bra..jobb o filmkväll hihi! kram

#23 - - Lisa:

hehe varsegod ;)

Hm, måste nog säga typ mango eller papayan doftar huuur underbart som helst!! =D



SV: tja det vet jag inte än eftersom den precis börjat ;) Natten var inge vidare tjoho, men man vet ju aldrig vad om händer =) Sj?

#24 - - d e n i s e:

sv : okej vad bra! :)

idag ska jag rida och se bio. själv ?:)

min favorit doft får nog bli.. ny tvättat hår! :D haha

#25 - - sandra:

är du duktig på bloggdesign?

puss

#26 - - http://mmajda.blogg.se:

SV; Jaha, okejdå. (:

Tack detsamma!

puss

#27 - - HANNA:

sv: svaret kommer ut i bloggen i veckan ;p

#28 - - elaine - Mitt liv, Min vardag:

det låter bra :D!

inget vad jag vet.. du da?

puss

#29 - - Maado:

Ahw, vilken sötnos din karl är.

Jag är en sucker för cocos, så där så man helst skulle vilja ligga och slicka på sig själv när man har den på sig ;)

#30 - - Sofia:

Jag älskar dom jorgubbssakerna, min mamma har dom så brukar låna =)

#31 - - Frida:

Svar: Okej :) Åh, tack så mycket :D

Till top