Städ-torsdag!

Wohoo! Nu är jag hemma igen.

Fasen vet ni vad det är för dag? Juste, städ-torsdag.
Idag ska det fasen blir spotless här hemma! Inga mer hundhår, damråttor & mitt eget  hår(?) över allt!
Ja, för er som undrar så tappar jag mer hår än hunden. Mahaha..

Nej men allvarligt nu ska det dammas, damsugas, skuras och.. ja allt som hör till städningen.

Ska försöka uppdatera med ikväll sen! Ciao så länge! 
#1 - - ;My:

svar; jajamänsan :D

idag gör jag inte mycket, du?

#2 - - Sofia:

Städa är tråkigt, men man blir oftast glad när allt ser bra ut! ;)

Besök gärna min blogg, och släng in en kommentar! :D

#3 - - Daniela:

Duktiga du! :) Jag måste fan också städa men det är ju så jäkla tråkigt.... Puss

#4 - - jossan:

okej ;) hoppas du får en fin dag <3

kram

#5 - - Vanadesse.:

aa visst e de coola ^^ längtar tilsl de kommer in i affären så man kan kika på dom =)

#6 - - Cajsa:

precis! :P

vi hade en GRYMT kul tid! :9

#7 - - Anonym:

svar:tackar =) det tycker jag verkligen att du ska testa :)

#8 - - Emma:

lycka till med städningen :)

#9 - - LIENE:

Hoppas städningen gick galant:)

#10 - - malin:

Tack så jätte mycket! :)

MASSOR MED KRAMAR!

#11 - - othilia:

imorgon åker jag till stockholm, sj?:)

#12 - - Caroline, LINA FRANKღ:

ja, jag har inte sett det på webben ännu :P

#13 - - d e n i s e:

sv : jaaa de är underbart :D'

idag har jag ridit, själv ?:)

#14 - - Anonym:

Haha :)

#15 - - `michaela:

sv: okej härligt ! :)

det är super med mig :D

jadå min förra helg va bra , men hoppas på en bättre denna ! :D sj ?

#16 - - emeli:

I wish you good luck! Så hurtigt av dig :) önskade jag hade samma motivation! Jag hårar också, fast är riktigt usel på att städa. Haha.

Har du någon taktik? :)

#17 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Nej men snälla du - tänk inte så! Även om jag hatar att skriva det så är nog sånna här saker ödet på något konstigt sett. T<ro mig, du hade inte kunnat göra något annorlunda och jag tror att din pappa skulle vilja att du viste det och förstod det. Det sista de vill är att vi ska vara olyckliga och ta på oss skulden för saker vi inte rår för. Så för din pappas skull, försök att inte tänka saker som "men tänk OM".. Det gör ingen lycklig tro mig :) Jag tänkte likadant när jag fick reda på att min pappa var sjuk i cancer. "men om jag bara frågat honom om han varit på sjukhuset", "men om jag bara hade sett några tecken", "men om jag bara hade tjatat mer på att han skulle sluta röka".. mm mm.. Det äter upp en innifrån, så försök att inte tänka så för din pappas skull :) Jag är övertygad om att han sitter och ser ner på dig ändå och finns hos dig och då vill han inte att du ska tänka "men tänk om.."

#18 - - Erica:

Skönt att få städat! :)

#19 - - http://mmajda.blogg.se:

SV; Tack för din åsikt! Allt bra?:)

#20 - - K:

haha usch, ser framför mig riktigt nasty degklumpar =S



Gått bra med städandet?

#21 - - Mirlinda:

jotack med mig är det bra :D gör du? kramar

#22 - - rebecca:

Hehe, dety var för att flyga, men det gick jätte bra =D

#23 - - Linda - ndaiL:

va duktig du är!!

#24 - - Antonia C Nilsson:

hihi gud vad härligt:D<33 vad avvis jag blir :O<33

#25 - - HANNA:

sv: ja det hade vi :) allt bra?

#26 - - Anonym:

har frågestund på bloggen, fråga på;) din blogg blir samtidigt länkad om du frågar nått!!!

#27 - - Maria:

Gick städandet något bra?



svar: Japp, en riktig toppendag (med hela familjen för en gångs skull). :) Känns som om jag knappt varit hemma alls denna veckan. :P



Hoppas att du också har haft en bra dag!

#28 - - Anonym:

lust att tävla om att bli veckans blogg?:) gå då in och anmäl dig på min blogg!

kram(:

#29 - - A L E X A N D R A - fotoblogg.:

svar: yeey :)

kram!

#30 - - elaine - mitt liv, min vardag!:

jodå :D

detsamma due :)



puss

#31 - - sofie:

sv; nee ;D hehe

gjort något mer idag än att städa? :)



puss

#32 - - Frida:

sv: Ja, asskönt att det snart är helg igen. :) eller, det spelar egentligen ingen roll, det är ju sommarlov. :p



var det kul att städa då? :)

#33 - - Jenny - tankar, foton & musik:

hihI:D

#34 - - helena:

Kissie hemliga J är inte så hemlig längre kolla min blogg så får du svaret.

#35 - - CHRJ:

sv: det var det också, jag älskar att åka båt! =)

#36 - - Viktoria:

sV: har precis vaknat och ska snart åka iväg! :)

#37 - - Encs:

Hejsan, jag har veckans blogg tävling i min blogg med 5 finalister. Jag skulle vara jätte tacksam om just du ville gå in och rösta på vem du tycker ska vinna. Gör det genom att klicka här.

http://encs.blogg.se/2009/july/dom-5-utvalda-bloggarna-ar.html#comment

Tack så mycket. Ha det bäst Encs.

#38 - - Ida:

Det är alltid skönt efter att man har städat=)

#39 - - Sandra:

Än så länge har min dag varit bra :) din då?

#40 - - Sabine - Ab imo pectore:

duktigt å städa!

#41 - - sandra:

Oki vad skönt att redan ha städat, det ska jag göra imorgon när älsklingen ska ut o spela 36 hål :)

Planer för helgen då?

puss

#42 - - micaela espinoza:

-haha ja , hon har alltid tur .vilket är bra för henne men inte för mig för jag blir avis :P

Till top