Nya bilder på Tim Butrons "Alice in Wonderland"










Äntligen får man se hon som spelar Alice! Har dock ingen aning om vem hon är. Ska bli riktigt roligt att se filmen när det väl kommer ut. I can't wait!!

Filmen sägs ha sin premiär här i Sverige den 12 Mars 2010. I rollen som Alice är det Mia Wasikowska. För mig är hon ännu okänd, vet inte någon film jag sett med henne medverka i.
Många kända ansikten kommer även att dyka upp i filmen, bl.a Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Alan Rickman, Anne Hathaway & Christopher Lee för att nämna några.

Någon mer än jag som älskar Tim Burtons filmer?
#1 - - Jennie:

oh :) hoppas den blir bra!



svar: det är en tysk mellan spets :)

#2 - - angelica:

så tuffa

#3 - - Anonym:

haha jag hatar det

#4 - - Linda - ndaiL:

jag har vart där en gång när jag va jätteliten, minns inget.

#5 - - emma härnqvist/perfektion:

den ska de bli spännande att se.



här är de bra. sitter på altanen hemma i ulricehamn och dricker öl.. själv då? haft en bra vecka?

#6 - - J.:

Sv: Jaa det är härligt med moppe.

Är det inte Anne Hathaway som spelar alice?

#7 - - Julia:

gud va spännande

#8 - - Frida:

Häftigta med lite läskiga bilder :)



Svar: Okej, bor du i närheten? :)

#9 - - Bianca:

SV: jaa eller hur!!;)

#10 - - emma:

härligt gumman :D puss

#11 - - Cajsa:

hehe eller hur? ^^

känner nästan igen hon på övre bilden? :O

#12 - - mari:

Dressman.. Kul!! Ni var väl den trevligaste personalen tyckte jag de sa på reklamen.. :)



Jag driver egen webshop..

Så det är mycket datajobb.



Ha en trevlig helg!!

#13 - - K:

hehe jaså? Men skulle hellre vara mobbad för det än för att vara tjock för man ätit för mycket godis haha

#14 - - Malin-Hockeyfruga:

hahahha nä för sjuttan ;D

ååååh ivrig som tusan!! Den lär vara grym!!

#15 - - Vicki:

SV: ja helt klart! :D Whii, Alice in wonderland, jag ääääääälskar tim burton!!! <33 :D

Kramis! :D

#16 - - Linda - det handlar om helheten!:

tack du sötaste!!!! <3

#17 - - Helena:

Sv: Ja det kan jag ju göra :)

Skickar ett mail imorgon och förklarar hur allt ligger till.

#18 - - Leia:

Ja, den låten är bra.



Han har gjort en del bra filmer. :P

#19 - - kakan:

jaha, kul! vadå för jobb?



jag har inte gjort något speciellt, mest solat och badat. MASSOR :D

#20 - - Caroline:

Japp, jag med :D <3

Alla mina dagar är finfina ^^

Vad läskiga dom såg ut på bilderna? :O

SPOOKY :O ^^

#21 - - Maria:

Ser fram emot en ny Tim Burton, jag visste inte ens om att en sådan var på tapeten. :D

Tim Burton utan Johnny Depp och Helena Bonham Carter går ju inte. ;)

#22 - - frida:

haha naej kanske inte :) tur att jag har dansen! men alla borde unna sig sötsaker åtminstonde en gång i veckan :)

#23 - - Bella:

sv; åh tack så mycket, vad glad jag blir :D <3

#24 - - CLIP:

Tack=)

Jag tycker att hon på översta bilden var jättelik Anne Hathaway, fast blond alltså=)

#25 - - Helena:

SV: Haha, nej men det skulle inte jag heller ;)



Puss

#26 - - angelica:

haha ne man gör verkligen inte de , mina kompsiar har mobbat mig under hela mitt liv och kallat mig GG = gammelgodis :D hahaa

#27 - - ceelinee ♥:

Svar: haha ja jag gjorde det men liksom fyllningen blandade jag inte på rätt sätt så den blev fel x)

Ja får försöka nån annan gång :p

#28 - - CLIP:

Ja, hon är jättevacker, verkligen=)

#29 - - Anonym:

fin blogg :)

#30 - - Anonym:

bilden längst upp var ju lite läskig :O

#31 - - Ellinore:

Kolla in mitt nya inlägg och säg vad som är snyggast i sommar som du tycker :)

Kram<3

#32 - - sofie:

fina men läskiga bilder ;) hehe



puss

#33 - - Therese:

den vill jag också se :)

#34 - - johanna:

ååååå cooolt! en alice i underlandet film! den måste man se :) har aldrig hört talas om att det skulle bli en film :P

Till top