Muffin

Åh en massa skoj har hänt idag, men det är inget som jag tänker skriva nu. Nä juste! Jag är ond nu.

Har verkligen inte  haft något ork att blogga något idag. Konstigt eftersom jag har en massa tid nu innan jag jobbar. Men bara för att man är ledig behöver ju inte innebära att det händer en massa, eller hur?

Lite kort om bilden, en äppel & kanel muffin, svin god!

#1 - - Mariah:

gott med muffins.

#2 - - Linda-det handlar om helheten:

nä jag tror inte för en sekund att du är ond! =) så se till att berätta vad som hänt! =)

#3 - - fanny:

ser gott ut dedär :)

#4 - - Caroline:

JAA :D <3

♥ÄLSKAR JORDGUBBAR♥

Erkänn, lite avis vaa? ;)

#5 - - Helena:

Såg inte dumt ut med den där muffisen :)

Hoppas att du har haft en bra dag :)



Puss

#6 - - ävelicious:

ja rikigt kul!

ååh smarrig bild :P

var gärna med i min frågestund ;)

#7 - - Sara:

Hade du varit här i USA nu hade du ju kunnat stämma cola-killen ;D Haha!

Åh vad gott med muffins! Kram

#8 - - Alina:

åå va gott!!

#9 - - Micaela Espinoza:

Det var grymt jävla jobbigt!

Men livet går vidare :P haha

The hangover är en riktigt bra film, du borde kolla på den :)

#10 - - kakan:

snygg blogg!

#11 - - RONJA:

Ha en bra Torsdag! Kram :)

#12 - - Emelie - EmeliesPlace:

gott :D

#13 - - sofie:

ser gott ut!! :D

#14 - - charlina och elisabeth:

gud va gott :D

#15 - - irene:

gå och rösta på vilken header jag skall ha på min blogg!

#16 - - Anonym:

gå och rösta på vilken header jag skall ha på min blogg!

#17 - - Marina:

Mums, blev sugen på att baka nu! ;>

Hur är det med dig? <3



sv: ja den dagen var riktigt bra, om ändå alla kunde vara lika bra..

Många kramar!

#18 - - Anonym:

ååh vad gott :D

tackar så mk

#19 - - Anonym:

Sv: taack! tycker oxå dem är riktigt snygga ;P

#20 - - ceelinee ♥:

fett gott me muffin! :D



justdet, rulltårtan ja gjorde... blev väldigt misslyckad xD

#21 - - Rebecca:

Vad gott med muffins! :)

#22 - - sofie:

sv; visst blev det? ;D

händer idag? :)

#23 - - JOANNA:

hihi<3



mums!

#24 - - jennifer:

haha tack, vi gillar den skarpt :D

#25 - - LIFE BY Marielle:

Hihi gott med muffins, själv sitter jag här och käkar på en hemmagjord kanelbulle:P det var längensen gumman, allt bra med dig?



Rösta gärna på min blogg hos idol-Yazmina här: http://yazminaas.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-finalisterna.html#comment jag är nr 4, skulle uppskatta det supermycket! Kram & tack på förhand

#26 - - d e n i s e:

sv : joo "/



nej de är klart jag kan berätta, somsagt jag har lärt mig att man mår bättre av att prata ut när man förlorar någon, tillskillnad mot mina bröder.

aimee & mikka var med om en bilolycka på midsommarn 2005 & oliver en mc olycka 2008 på nyår & robert en singelolycka 2009 på midsommarn "/

#27 - - JenU ♥:

Sv, jag vet, massa massa snygga :)



allt bra? :)



Kram

#28 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

har du bakat? :)

Puss och Kram

http://esth.blogg.se

#29 - - Malin:

Åh, muffins, vad gott :D



OK, tack. Nästan rätt namn, men inte riktigt. Börjar på G ;D

#30 - - marie:

Tackar :) Har du bakat eller köpt? :)

#31 - - emelie:

sv: haha jaa, jag blev arg på att de vägrade skriva på kontraktet :p

#32 - - ellie<3:

Sv: Tack:) Jag fick dom av sweetiepaj :*<3



Puss

#33 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh så gott =)

#34 - - linnea:

inte kul men det är skönt när det är över:)

#35 - - Jelly:

Mums muffinsen såg väldigt god ut! Kan man få en ;D haha



Sv: Ta fram papper, gamla bilder, ett fotoalbum och en sax, tada det är bara att pyssla:D haha

puss<3

#36 - - rebecca:

Så gott =D



Hihi tack =)

#37 - - emma:

Hoppas det är bra =) KRamis

#38 - - Lina:

Mums med muffins!

#39 - - Cajsa:

det hade gått bra, hon kom hem och halta lite så hon hade tur. :)

#40 - - frida:

sv: hihi okej, ikväll blir det HArry potter!

kram

#41 - - Becca:

Fast det är inte jag som kommit på den, men bra är den! :) Allt bra med dig?

Puss

#42 - - Deniesé:

sv: JAsså vad händer imorgon då? :)

Nä jag ska bara chilla :)

#43 - - Jennie:

äh, det är oftast när man är ledig som det inte händer en massa ;)

#44 - - Frida:

Svar: Vad roligt :) Idag har jag vart till Cloetta och köpt en massa godis, var på tur med familjen och min mormor plus låsasmorfar :) Vi tog även en tur förbi slussarna vid göta kanal.

Haft en bra dag idag då? :)

#45 - - ELIN:

fett gott :D

#46 - - Anonym:

anmäldig till min 'veckans snyggaste blogg' tävling(:

http://eelliz.blogg.se

kram!

#47 - - fridha:

gå gärna in och rösa på mig, skulle bli jätte glad! :) http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=4458

#48 - - Jelly:

Sv: hahah okej då försåtr jag :D

ska nog baka idag... känner för det faktiskt :)

kram

Till top