Michael Jacksons minnesstund



Sitter och kollar på Michaels minnesstund live på aftonbladet.
Gud så vackert det är.

Fatta att han var en sån stjärna! Han var älskad av alla.


Vilka mer än jag kollade på hans minnes stund? Alla?!
Nej men seriöst, det var jättefint.
Ni som kollade när hans dotter skulle säga sina kärleksförklaring och brast ut i gråt, vem lipade inte?!
Jag kan ju säga att jag tjöt som en liten flicka! Känslorna bara välde över mig och jag kunde inte hålla det inne längre. Det var så sorgligt!
Ni som missade det kan ju klicka här för att se det.
#1 - - Linn (http://honkallaslinus.blogg.se/):

Han var inte älskad av alla, men jag tror att hans musik är mer älskad än han personligen.

#2 - - Ida:

Sv:

Ja okej, vad kul ju :)

Jodå det är abra bra med mig . :)

#3 - - AMANDA - ♥:

sitter också och kollar.. blir tårögd ibland :P

#4 - - caroline:

svar: jo :)

haft en bra dag=

#5 - - Rosita:

Sv: Jag städar och målar på ett sågverk,

riktigt tråkigt men får rätt mycket pengar :)



Åh jag missade minnestunden!

#6 - - Sara:

Aa vi sitter också och kollar på det liver här i USA.. Så sorgligt.. :/



Idag regnar det och åskar här, så har varit inne typ hela dagen, men ska åka till ett shoppingcenter om några timmar :) Kram

#7 - - simone:

jag ska hälsa ¨på kuzzen ^^ =)



Okej ^^



Kram.

#8 - - Melissa:

SV: åhja bada är så härligt!

#9 - - Emelie:

Nej.. Inte av alla :p



Fin blogg !



Kika in :) http://hondaremelie.blogg.se

#10 - - lantmys:

Sv: Varför slösa pengar på en flygbiljett när du kan få den gratis och ha pengar över att shoppa för? :)

#11 - - shamiii:

jaa, jag grät när han dotter pratade ooooh R.I.P

#12 - - Nathalie(::

Svar: Jag svarar på kommentarer å lite :)

#13 - - LIZA.:

sv: ja idag har det bara varit att måla om förstugan här i katterjokk , riktigt svettigt jobb må jag säga, jag är SLUT! Hur är det där då?



kram!

#14 - - Anonym:

tack haha vilken tur att jag är det på riktigt då:) gjorde ett litet experiment förra året men kändes verkligen inte bra:p

#15 - - vesna:

den va så fin :(

#16 - - ida:

aa ska försöka hitta en bild på google ! :D<3

#17 - - Anonym:

sv; hon födddes 8mars =)

#18 - - Mirella:

Ja det var så sorligt! Det är så svårt att förstå att det faktiskt har skett.

#19 - - Emma:

nej det är inte alls kul! Ja, det är jätte fint då! Försöker vara där varje dag då!

#20 - - Victoria:

Sv: Okej va mysigt :) mjoo det tycker jag väl.. alltså det är inte ett typiskt MÅSTE (som tex. transformers 2 hehehehe älskar den! :D) men den var roligt och gullig som dom två första :D ^^

#21 - - HANNA:

kikar in! snygg blogg :)

#22 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Har lagt upp ett smaskigt recept på bloggen nu om du är sugen på att testa ;-)

#23 - - Jenny:

Snygg design :-)



Jag tror de är ganska många som kollat på michels minnesstund idag, :/

#24 - - Liza & Marren:

RIP

#25 - - shamiii:

jaaa love it, speciellt 1 finalisten och bollywoood

#26 - - ♥ Sandra ♥:

haha jag vet... då störtjöt jag!!



Jätte fin var cermonin iallafall :)

#27 - - Linda - det handlar om helheten!:

tack så mkt hjärtat! puss o godnatt

#28 - - JOSEFINE:

godnatt :D

#29 - - Heyli:

tack så jättemycket för din fina kommentar! blir så glad när nån säger nåt sånt där.. :)

#30 - - Mimmi:

Jag har inte sett den än. Vi har ingen TV men sånt kan man ju se online. Har bara skjutit på det just för att jag vill inte gråta.



Sv: Jag följer ingen manga just nu, har inte tid att läsa när skolan och gymmet tar upp så mycket tid men vi får se vad jag väljer att köpa och ta med inför Sverige resan om 9 dagar. Du kanske har någe tips? Jag är en manga läsare, älskar manga, inte så mycket för anime, det ser jag bara om jag läst en väldigt bra manga och känner att jag vill se den också! Vad har du för favorit serie?

#31 - - emmaramic:

*tjöt som en liten flicka. inte sköt hah för antar att du inte sköt någon? :P



haha ja grinade också när ja såg de

#32 - - ida:

åh gud va jag grät! :((



sv: roligt&roligt, har mest deppat en aning och kollat på tv hela dagen..

själv då?

puss!

#33 - - Deniesé:

sv: Jodå det gick väl bra tror ja :) haha



#34 - - Mia:

Jag missade det faktiskt, hade besök. Fint att det var värdigt och vackert! :)

#35 - - matilda:

sv. haha jaa det är undebart gott! :D Skulle kunna leva på det :P

#36 - - amanda:

mtv hade bara MJ musik igår typ, insåg hur många låtar som man kände igen som han har gjort, men har aldrig vetat att det var hans låtar

#37 - - ceelinee ♥:

ja det var så sorgligt! :'(

Tittade också på konserten efter som var jättebra! <3

#38 - - LIENE:

jag missade hans dotter:/ men det var väl efter konserten? jag var så trött då så gick och la mig.

#39 - - Rebecca:

sv: Okej, vad trevligt, jag ska nog vara med en kompis, sjdå?=)

#40 - - Anonym:

Jag har kollat. :D

#41 - - Ida Björck:

hans minnesstund var verkligen hur fin som helst

#42 - - Nina:

RIP <3<3

#43 - - SaraChristina:

godmorgon :D Svarar på kommentarer ;)

#44 - - pelle:

ja, dotterns tal var väldigt fint gjort. hennes första uttalande offentligt dessutom, jag gillade det. starkt gjort!

#45 - - Sarah:

Jag flög när det sändes så kollde inte men kollat lite på AB.. Jag vill att hans död ska va fake... Snacka om förlust att han e död..

#46 - - Emma-Gill<3:

härligt, okej<3

ja just nu så sk ajg snart ut och gå vid vattnet typ :P sj då?<3

#47 - - jossan:

jag såg på hans begravnig på CNN igår kväll jag började gråta :'( <3 LOVE YOU SO MUCH MICHAEL!! allt bra?

kram

#48 - - Maado:

Jag tittade bara en stund innan jag somnade =/ men en vän spelade in det så jag kommer att kolla någon gång.



Jag vill också vara ganska ung men jag vill ha några år med min älskling ensam innan vi utökar vår familj =)

#49 - - Emma-Lisa:

Jag såg den på 4:an och jisses vad jag lipade mot slutet - jag är iaf EN som kommer sakna honom

#50 - - Isáwien - Amor Vincit Omnia:

SV: kunde nästn inte se den, grät floder! gråter om jag tänker på att han är borta..

#51 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

ja nu har vi slängt 2 sopsäckar med KLÄÄDER och det är typ 45 miljoner kvar..haha

#52 - - The T<3:

Sv; Hihi, jao!

men det blir nog tyvärr ngn annan dag.

idag har ja o mamma bakat äppelpaj istället, haha!:)

#53 - - hanna:

det blev the proposal, superbra film rekomenderar verkligen! :D

#54 - - vesna:

ja höll mig hela tiden tills dottern kom fram haha.. ååh tårarna bara rann..

#55 - - frida:

Såg det jag med. Man bölade ju nästan när Brooke Shields pratade :P

kram

#56 - - emmaramic:

svar: Haha lungt;)

#57 - - lina*:

De gick verkligen INTE att inte GRÅTA när hon sa de sista orden jag stor lippade

#58 - - Linnéa:

Jag grät. massor massor massor. jag kan inte fatta att inte min syster grät nåt alls. inte heller min mosters kille Ronny, bara jag och min moster.



du vet det när han otroligt söta dotter Paris pratade, jag tyckte det var så vackert.



Till top