Mätt..


Japp.. Jag har precis ätit. Är så mätt att min mage snart spricker!
Hoppas att ni har haft en bra lördag? Inte så mkt uppdateringar för min del, men det kanske kommer mer mot kvällen. Nej, nu ska jag ringa min syrra, vi hörs!
#1 - - jch:

Det är bara bra.

Puss

#2 - - Cajsa:

hehe, det tror jag nog att du gör..^^

#3 - - Mariah:

Gott med kinamat.

#4 - - Sheriilyn - make your own fashion:

Det såg asiatiskt och fint ut. :)

#5 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar; Jaha, ojdå. Då får du vila hihi(:

Har kollat på film och nu svarar jag på lite kommentarer, självdå?



puss

#6 - - micaela espinoza:

-Åh vad snäll du är tack så mycket!!

Kina mat muuuuuums!!!

#7 - - CHRJ:

sv: thanks! och samma här =)

#8 - - julia:

jaa, jag hatar det. tänk att den kistan man sitter och kolla på, i den ligger det en död människa. det är hemskt. sen sänker man ner henne i jorden och täcker över jord. sen går man bara därifrån och lämnar henne? fyfan va hemskt det är.. ;/



skönt att höra :)

jo jag mår faktiskt bra, gruvar mig över att skolan börjar snart bara ;d

#9 - - jasmingz.blogg.se:

umgås väll sj:D

#10 - - tess:

gott det såg ut :)

#11 - - Shia Fan:

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?



Kika då in den här bloggen!

http://shiaalabeouf.blogg.se

#12 - - K:

Min dag har varit lite sådär =P Jobbade första halvan och sedan var jag så glad för imorn ska jag ha min första lediga dag på länge... trodde jag tills personen som ska jobba då messa o sa att hon kanske är sjuk :S Så får väl se imorn bitti hur det blir =P Du då - slappardag imorn?



Kinamat är supergott! =D Älskar dessutom friterad banan med glass =P

#13 - - emma härnqvist/perfektion:

kinamat var de evigheter sen jag åt, hjälp. nu blev jag supersugen trots att jag egentligen är proppmätt efter kvällens grillning.



hur är de med dig annars då? går de bra på dressman?

#14 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

vilken fin tallrik =)

#15 - - Malin, 15& flyttar hemifrån:

snygg blogg! (:

#16 - - elenore:

Snälla vill du fråga på min frågestund? :)

Tack på förhand..

Puss

#17 - - rebecca:

Okej =)

Jag var med min kusin & hennes kompis =)

#18 - - Emma:

åh mums! :D

#19 - - jossan:

aa jag förstår det ;) kolla gärna in mina bilder från resan :)

kram

#20 - - Tissies [ I know you love me ]:

svar: nja sådär :( sj ?

#21 - - sandra:

Hej sötnos ♥

Haft en bra helg?

puss

#22 - - Emelie:

Haha, kan det bli sorgligt när man längtar för mycket? :P det var något nytt ^^



Mjo, lite grann sådär kan jag väl om designer.

Inget proffs, men jag kan väl :) Vad tänker du på snygging? Har du fått blogg problem? Bara fråga så ska jag se vad jag kan hjälpa till med :)



Gud vad gott det där såg ut :O



Ha en fortsatt fin söndag!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

#23 - - Anonym:

sv: Haha såklart! ;D X) Taylor Lautners största förälskade fan är ju jag! X)



Kram!

#24 - - simone:

sv: Haha såklart! ;D X) Taylor Lautners största förälskade fan är ju jag! X)



Kram!

#25 - - Jelly:

Åhh det där ser riktigt gott ut! :D mums!



Sv: allt bra här, har precis kommit från en shopping runda :) Själv?

kram

#26 - - emelie:

sv: hehe aa :D ååh gott med friterat :D

#27 - - My:

svaren på frågorna i helgens frågestund är ute nu!

#28 - - M o l i i n a s - everything and more !:

Sv, den blev helt absolut perfekt ! krispig och kladdig, yumm !

#29 - - jennifer:

Vad är det vita? =)

Till top