Jag är en jordgubbe!



Jag vet, mina skills i paint avslöjar sig ännu en gång.

Men till saken! Brukar inte vara så aktiv under söndagar här på bloggen.
Ni vet ju, Gud skapade paradiset på en vecka men på sjunde dagen vilade Han. Samma sak gäller för mig.
 Hoho! Här på bloggen dyrkar man mig, Louise!
Jag snor kristendomens direktiv, säg inget till någon, okej?

Fasen nu kom jag av mig igen! Vad jag skulle säga nu var att jag luktar jordgubbe.

#1 - - Anonym:

när lite sådär

#2 - - matilda:

vilken söt blogg du har (:

#3 - - Caroline:

Jaoo :)

Haha jag diggar bilden ^^

Pussen <3

#4 - - J.:

Har en gäst bloggare hos mig. Hon skriver om sin kamp emot anorexia. Läs och komentera gärna :)

#5 - - Helena:

Hehe, sötis :)



#6 - - miriam:

det är det dom inte ska, dom har bara råkat planera in att åka tid på samma dag, vid samma tid :/ puss

#7 - - myrins ~:

sv: haha nej jag har ju inte det, är det kul? :D



puss!

#8 - - Linda - det handlar om helheten:

hej o godmorgon söt! ja, jag ska bara komma på vart jag ska ha dem nånstans, hehe. jag är ju så där, att jag köper ifall att det kan komma till användning. =)



hoppas du får en underbar vecka, puss på digq

#9 - - irene:

kolla gärna in min blogg,om du har läst min blogg

så har det stått att jag skall på tonårsläger och nu har jag varit där kolla gärna in bilderna därifrån !!:)

#10 - - Sandra:

Det är riktigt gott :)

jag har precis klivit upp så jag får se vad jag ska hitta på nu :P Vad har du för dig då?

#11 - - Mia:

Vilken skön bild! :)

#12 - - Malin-Hockeyfruga:

haha ja ;D oh de är ja med, lättskrämd:D

haha vilekn konstverk, himla tjusigt..men luktar du jordgubbe? hihi va har du gjort då? ;P

puss

#13 - - Anonym:

Hahaha =)

#14 - - maria:

sv, tack ;D aa det tkr jag :)

#15 - - LENA ♥:

hahaha ja eller hur! ;P



allt bra med dig idag? :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

#16 - - othilia:

ja de hade jag :), åå de lät mysigt!

#17 - - elaine - Mitt liv, Min vardag!:

ja jag tycker också det! (:



jodå, helt okej.

har du själv haft en bra helg?



puss

#18 - - d e n i s e:

sv : jarå de har den, hur har din varit ?:)

#19 - - A L E X A N D R A - fotoblogg.:

Hejhej, fin blogg du har! :)

Ha en fortsatt bra dag,

kram alexandra!

#20 - - A:

haha rolig bild!

#21 - - Frida:

Svar: Ja, tack :)

Jaha, jo men jag har sett de förutom Corps Bride :)

Är inte så jätteförtjust i hans stil, dock tycker jag att flimerna är bra gjorda endå.

#22 - - Sessan:

Du är så otroligt gullig och varm som person hjärtat! Älskar dig! Jag har skrivit om massa roligt i bloggen, Check it Out!

Till top