It feels good!

Hallå gott folk!

Ledigheten känns verkligen, helt underbart!
Allt jag har gjort är att ligga i soffan och pillat mig i naveln.
Okej, kanske inte det, men har bara slappat för på fredag är det 100% som gäller.

Idag har jag dock tippat runt på tårna. Går runt och väntar på ett samtal & sen blir att sticka iväg!
Vart jag ska är en handfull människor som vet. Men jag kommer skriva det så fort den personen ringer. Jag menar, varför ska jag berätta när jag kan tortera folk på deras nyfikenhet?

Ibland är jag ond.

#1 - - Anonym:

:D

vd göru då gumman

#2 - - Encs:

Sv. jaa jag har också varit sugen på att gå ! Men jag har redan biljetter till coldplay så det får duga !:D Puss Encs

#3 - - Cajsa:

hahah men det är fan det ända de gör..XD hahaha! :P

#4 - - Maria:

Det där på fredag, är det vad jag tror att det är? ;D Så det blir alltså av?



svar: Ja den är toppen. Har gått runt och nynnat på den hela dagen.



Haha, ojdå. Man vet nästan inte om man ska skratta eller gråta. Men egentligen är ju Sasha genialisk, han väcker sådan uppståndelse med sina filmer att folk MÅSTE se dem (= pengar till honom).

#5 - - p:

härlig blogg, följa varandra via bloglovin.se?

#6 - - Anonym:

Hej, spana in vår webbshop, skonamig.se!!



Massa snygga pumps till suuuuper bra priser ;D

#7 - - Jennie:

skönt att slappa :)

#8 - - Malin-Hockeyfruga:

fin bild! nyfiken!!! ;)

#9 - - sofie:

sv; de lät ju inte så kul ;)

idag har jag varit hos farmor och sytt lite och sen har jag bara varit hemma ;)



puss

#10 - - Emelie - EmeliesPlace:

fin bild :)

#11 - - sofiaochsandra:

vilken fin bild =)

#12 - - Sandra:

Haha ja det är bra skönt att få vara ledig :)



Puss

#13 - - Matilda:

sv: tack ! :D

#14 - - emma:

skönt att bara slappa! det vi kör med här hemma också (:

#15 - - ida:

sv: samma :)



vad ska du göra imorn då?

puss!

#16 - - sandra:

Oki när ska ni åka då?

puss

#17 - - matilda:

Sv: Jag är i Frankrike och tävlar! :)

Allt bra med dig?

Kram

#18 - - matilda:

sv. hehe ja grattis ;)

#19 - - frida:

haha jaa det har ju blivit ett tag :)

dansar du med?

#20 - - rebecca:

Hhii tack =D

#21 - - J.:

Var med och tävla i veckans blogg :) Direktlänk: http://alwaysthai.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment

#22 - - K:

haha jag får fan se om jag vågar se den alltså =D

#23 - - linnea:

jo det är det, så fort man bloggar mke så går statistiken jätte mke uppåt :D

#24 - - JOANNA:

haha rätt, avslöja inte allt..;)



puss

#25 - - Gökce Ebru:

- Hahaha!! :D

#26 - - ellie<3:

Hejhej

Snälla hjälp mej att rösta fram dom snyggaste skorna:) Gå in på min blogg för att rösta:)

Kram/Ellie<3

#27 - - emeli:

Jag praoade på pizzahut förra hösten o gjorde tydligen gott intryck på dem, för de erbjöd mig både deltidsjobb och sommarjobb direkt efter praoen. Då hade jag bara inte fyllt 16 än. Men nu när jag ringde var alla platser upptagna o de skulle ringa tillbaka, vilket de inte gjorde. O en massa bajs :( Men nu har jag det bekräftat iaf!

Känns rätt skönt!



Härligt med ledighet! Finns verkligen inte mkt som är bättre än att ligga i soffan och peta i naveln :)

Puss!

#28 - - Vanadesse.:

mjo jag ska oxå handla en massa inredning nu när ja e där tänkte jag! det gäller att passa på ju :)

#29 - - Mimmi:

Svar: Jag veeet! Och det värsta är att dessa hatare alltid sitter på McDonald's i slutändan ändå. För att det ÄR bäst med barnen eller polarna osv osv!



Jo det är lite tuffare att arbeta här. Man kan inte köra svensk stil och bara arbeta 2 timmar av de 8 man är på jobbet. Japanerna jobbar verkligen, ger väldigt bra service. På immigrationsverket t ex, tar knappt 20 min för dom att beta igenom dom 150 pers före mig i kön, det är skills, haha.

#30 - - Mimmi:

Haha jag fatta nu att du menade jobba pa McDonalds. Det ar inte ett dugg stressigt. Eller om man ar kanslig kanske, jag gick mer upp i varv och sa springer man runt, tiden gar jattefort! Det var superkul, riktigt tonarsarbete ar som att vara pa en fritidsgard.

#31 - - Deniesé:

Vad har du för planer för idag sötnos?

Kram

#32 - - Jelly:

Jag är nyfiken :D Du måste berätta :D haha

#33 - - Nina:

skönt med ledighet =)

#34 - - d e n i s e:

riktigt fin blogg! :)

#35 - - jossan:

fin bild! <3 jag ska packa ;) ha en underbar dag , idag så åker jag till grekland :)

kram

#36 - - Fanny:

Vad skönt att vara ledig :) Ha en fin dag!

#37 - - THERÉSE:

tack så mycket!^^



spännande att se vart det blir :)

#38 - - Jannike:

Vilket fint hår du har!

#39 - - jennifer:

svaren från frågestunden är uppe, kika in på vad jag har svarat på¨din fråga! :D

#40 - - Emelie:

Sv. Njae, det kan vara riktigt stressigt ibland bara.

#41 - - Malin:

Fin bild :-)

Skönt att slappa...



PS: Gillar du One Tree Hill? Kolla in min blogg och även sajten jag är medhjälpare på: http://www.kanal5.se/onetreehill :)

#42 - - JenU ♥:

Sv, Visst är han :)



Allt bra idag ?

Kram<3

#43 - - Megan Fox Fan:

Är du ett Megan Fox fan?

Isf kolla gärna in fan-bloggen nu :)

http://meganfox.blogg.se

#44 - - N O E S C A P E:

så fin design!!!

#45 - - H A I D I J A K O B S S O N:

*SVAR:* hihi :)

#46 - - irem:

sv : coolt ;D vem är din favorit efter Mattias då ? :P Min är Erik och sen Danny :P

#47 - - Bianca:

SV: neej den var verkligen inte dålig!!;)

#48 - - LIENE:

sv: det var det med:)



fin bild!

#49 - - elma:

haha, jo kanske lite ;k



puss

#50 - - Becca:

sv: okej (: jag har gjort lite blandat, cyklat o så. :)

#51 - - E L V I R A:

Svar: aha vart brukar du vara någonstans i skåne?:)

Jag älskar också skåne... landskapet är så vackert, systemkameran kommer med!:)



Det där samtalet är det något..hemligt?:)

#52 - - marie:

Inget alls, ska till jobbet senare.. Vilken härlig bild det var!

#53 - - Bella:

riktigt fin bild <3

Till top