Husmor

Hello Sweden!
Its the husmor calling!


(Bilden är tagen när jag var i Portugal. Vad snygg jag var då.)
Ni ska bara se vad jag tog ut ur ugnen nyss! Juste, jag har bakat! Kanelbullar närmare bestämt. Dom ser helt fantastiska ut!
Fick precis beröm för dom av T & F, yey! Det kan nog bli en vettig husmor av mig trots allt!

Bilder på dom kommer så fort jag hittar kamera sladden!

Puss på er så länge!
#1 - - sanna:

svar: tackar! ;)

#2 - - sanna:

svar: tackar! ;)

#3 - - Rosita:

Åh gud vad gott med kanelbullar! :)

#4 - - Anonym:

Fin blogg =)

#5 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack så mycket! :D

#6 - - emma:

ja. puss

#7 - - Linda - det handlar om helheten!:

va roligt, jag vill verkligen rekommendera denna. den är jätte, jätte bra! o så går det ju faktiskt fort oxå att göra inpackningen, så det är värt det, om man vill ha fint hår!

#8 - - Rebecca:

Tack =)



Okej, härligt (:

Ja, vi har rensat på utvindan så det var ju som ändå kul=)

Vad ska du göra imorn då?:)

#9 - - Emma:

Åhh! Vad gott!

#10 - - matilda:

sv. hehe okej toppen =) nää brorsan ska spela =)

#11 - - OLESSIA:

smarrigt

#12 - - tess:

herregud vad gott med kanelbullar!!!

#13 - - i:

söt bild ! :D

#14 - - Caroline, LINA FRANKღ:

PÅ bellevue kan du spela tennis, badminton osv :) roligt som tusan! :)

#15 - - LIZA.:

sv: jo det är fint, trött som bara den bara, vet inte direkt varför, menmen. Hur är det själv idag?



Puss!

#16 - - J:

Sv: Tackar :D Vad gott med bullar, jag har bakat muffins med frukt i idag :D

#17 - - J A G D E S I G N A R D I N B L O G G:

så bra..hehe

#18 - - shami:

japp allt e bra med mig själv?

#19 - - Nathalie(::

Hej, vilken fin blogg du har :D

vad gör du?

#20 - - ida:

sv: javisst :) lite trött bara

hur är det själv?

puss!

#21 - - vesna:

du e jättesöt!

#22 - - Benedicte:

Sv; Tack så mycket! :)

#23 - - Rebecca:

Mums! :)

#24 - - JN:

Märkligt bakade oxå kanelbullar nu i kväll.

Beror det på det regniga vädret tro?

#25 - - Mirella:

Åh vad gott, nygräddade och varma:D

#26 - - pebbles:

sv: haha ja de gör vi verklgen! :) ha de bra!

#27 - - Sara:

Nämen gud så gott med kanelbullar! :)



Ja du får verkligen tvinga med honom till USA någon gång, helt fantastiskt :D vill verkligen åka hit igen, men får njuta nu medan jag är här! :) kramis

#28 - - Ida:

Sv:

okej jodå det är bara bra . allt bra med dig? =)

#29 - - Vicki:

SV: Jarå, har (som det står på min blogg) haft en härlig och slapp dag, såna behövs ibland ;) Haha Själv? :)

#30 - - Isáwien - Amor Vincit Omnia:

SV: ja jag tyckte den var jätte bra :) SE DEN!



allt bra med dig? :)

#31 - - Victoria:

söt blogg =)

#32 - - K:

hehe ja! =D Me to! Ha en bra jobbdag! =)

#33 - - Mia:

Vad gott med kanelbullar! :)

#34 - - frida:

sv: nä precis, det är jätte jobbigt

#35 - - ♥ Sandra ♥:

haha jaa han är het!

#36 - - Deniesé:

sv: Jo detsamma som du, eller jag sitter på jobbet nu som alltid. hahah :P

Gick det bra på jobbet för dig då? :)

KRAM

#37 - - shamii:

allt e bra med mig själv då?

#38 - - Marita:

Hej!

Jag skulle behöva hjälp med namnförslag till en frisörsalong. Läs det senaste inlägget på min blogg. Vore jättetacksam om du kom med något förslag! =)

#39 - - Becca:

sv: ok (: aa det är det faktiskt, kokos funkar det med! :) Puss

#40 - - Maado:

Åh, vad sugen jag blev på bullar nu!

Ja men ellerhur man blir ju bra sugen när man ser alla söta bebismagar



Jag vill vänta till jag och J gift oss så om ca. 5 år hade jag tänkt. Tror det kommer passa bra då ^^

Du då?

#41 - - moi:

åh gud var gott. var evigheter sen jag bakade!

#42 - - I S A B E L L A:

sv: Tack du, vad kul att du tyckte det! :)



Hoppas du haft det bra, kram

#43 - - stina:

å va gott med bullar.. avis nu juh

#44 - - linnea:

sv: har skött om en häst hela vintern och då var det menigen att en tjej skulle ha 3 veckor i början av sommaren men det slutade med att jag fick 3 och hon resten och av mina 3veckor så är jag bortrest 1 och sista veckan är jag bort rest,

jag tycker det är riktigt dålig stil eftersom jag varit där varje dag hela vintern 3ggr per dag 3 helger i månaden när dom varit bort resta osv...

#45 - - kajsa:

å vad gott med bullar!

#46 - - ceelinee♥:

Svar: tack så mycket! :D<3

aa vi hade det superkul :]

#47 - - SaraChristina:

ALLA ÄLSAKR SUBWAY! :D det e bar abra sj? =)

#48 - - Malin-Hockeyfruga:

ja de tycker ja verkligen!

härligt! finfint här med!:)

gott med bullar;)

#49 - - pelle:

du är tredje bloggaren idag som snackar om en bortslarvad kamerasladd, haha ;D



på tal om det alltså ;P

#50 - - hanna:

tack så jättemycket :)

älskar skorna

kram

#51 - - Millan:

Sv; Okej =) det ska jag göra då.



Hehe Ja man gör väl det. Jag är lite sugen hihi

#52 - - MOA:

sv; Ja! det har hörts om att det skulle bli bättre väder imorgon (:

#53 - - Maria:

Nu vill jag också ha kanelbullar :D haha



svar: Jag leker en massa olika lekar med dem på en stor grusplan. Såna där lekar som man själv lekte när man var liten. Det är rätt kul egentligen :)

#54 - - Sanna:

*svar:* tackar så mycket! (^^,)

lägg gärna till mig på bloglovin så kan ja lägga till dig! kram

#55 - - Emelie:

Vad gott med kanelbullar! Det hade varit mums just nu.

#56 - - Emma-Gill<3:

nää,, men jag mår bättre nu :D allt bra med dig då ?<3

#57 - - The T<3:

Sv; Ja, det vare också ;D

jarå, allt e bra med mig, själv?



mmm, kanelbullar skulle sitta fint nu(A)



Kram

#58 - - frida:

sv: först blir det strömstad i ett par dagar, sedan släcktkalas och bowling med kompisarna själv?

Till top