Hur påverkas ni av detta?



Ibland blir jag rädd för mig själv.
Ni vet att man snackar om att folk är lätt manipulerade och "man gör allt som reklamen säger". Jag tycker att bloggen är som en enda stort reklamsida. Överallt kan du läsa om kläder, priser, tips, ja allt möjligt!

Ett fån som jag är så brukar jag ta till mig allt som står, ja jag är som en enda jävla svamp!
Läste någonstans att har man i mjöl i håret så ska håret bli mindre fett, vilket leder till att du skonar håret från duschen. Ja, jag gjorde detta.. T trodde att jag hade blivit galen och resultatet blev inte önskvärd för min del, jag fick en massa "deg klumpar" i håret för allt mjöl & hårfett..

Ja.. Jag är rädd för mig själv över hur lätt lurad jag är.. Vad i all tänkte jag med när jag testa detta?

Hur påverkas ni av allt som skrivs här i bloggen?

#1 - - Frida:

sv: Jao, jag hade en bra lördag. Nu är det tisdag, dock... Du då?

#2 - - http://mmajda.blogg.se:

SV; Aw, ja! Bölade sönder vid vissa tillfällen haha ;(



puss

#3 - - sofie:

sv; tack!!



ska nog inte testa det iallafall, när du skrev resultatet försvann tanken på testa ;) hehe



puss

#4 - - elaine - Mitt liv, Min vardag!:

red eye är inte så läskig, the grudge2 har jag inte sett än.. men den verkar läskig :P xD



puss

#5 - - Antonia C Nilsson:

hihi värkligen :)

jo tack jätte bra det var jätte varmt och skönt:D<3

#6 - - Cajsa:

verkligen! :O



ja, jag hörde också om det där...trodde att det skulle funka, men jag gjorde det inte....fattade att håret och hårbottnen mår bättre av att det tvättas.

#7 - - HANNA:

sv: haha ja verkligen måånga bra frågor! :)

#8 - - Rebecca:

kika in hos mej och rösta på vilken du tycker ska bli veckans blogg:) kram

#9 - - Hannah Hale:

Sv: haha det har du nog rätt i. Jag hade inte heller klarat det. :) tror jag. man vet ju inte förrän man prövat så

#10 - - Debbie:

Haha, jo.. det är sant! Bloggarna blir ju som reklam, fast det sköna är ju att det ändå är tips från egen erfarenhet, får man hoppas! Kan ju bara tala för mig själv, men jag tipsar bara om sånt jag själv vet fungerar. Men det där med vetemjölet vete tusan asså :P Låter inte som någon hit!

#11 - - Sandra:

Jag är super nöjd över skorna :)

#12 - - My Karlsson:

svar; ja, han är riktigt söt :)

men reklam och säljartekniker handlar om att trycka på människors svaga punkter, för att få sälja. alltid något går det att ta fram för attfå oss lurade - kanske för att vi är nyfiken att testa och så?

#13 - - Lisa [ENDASTLISA]:

Hej sötnos! Du har väll itne missat min frågestund på bloggen? :) <3 Föresten vad gör du idag?

#14 - - Mia:

Hmm, låter ju inte som en upplyftande upplevelse direkt :) Jag påverkas nog en del, men är oftast för lat för att testa allt. Tur kanske ;)



Ha en fin onsdag!

#15 - - Malin-Hockeyfruga:

ja, sånt vett fick man ju lära sig när man va liten, morr :/ på sånt är de jordgubb helt klart!!



hihihi ohfy då.. men man måste ju testa för att veta! :)

puss

#16 - - LIENE:

Lite påverkad blir man allt!

Men om man vill ha fettfri hår eller bättre hår ska man tvätta det med tvål och sen ättika för att få bort tvålen, annars är det ju flottigt som helst istället, så tvättade vi hår förut, alltså min familj:)

haha det tror du väl på?

#17 - - Linda - ndaiL:

Gomorron!



Hur är det idag?

#18 - - d e n i s e:

sv : jo de gör jag, sen jag var 5-6 år har jag ridit! :)

rider du ?:)

okej vad skönt :)

#19 - - jossan:

ojoj... gjorde du det verklgigen? :O okej :) har du ätit moussaka nån gång? ;)

kram

#20 - - LENA ♥:

tack så jättemycket sötnos! :)

puss, http://lenakarlsen.blogg.se

#21 - - Anonym:

#22 - - simone:

sv: I morgon så ska jag plocka blåbär o sen så ska jag träna sj? ;;)

#23 - - Jenny - tankar, foton & musik:

tack så mycket det hade jag, själv?

#24 - - Anonym:

svar:Hehe det är kul att handla där, det finns så mkt roligt.

#25 - - maria:

sv, okej ;D, igår var jag hos min syster ;D

#26 - - K:

HAHA men shit! mjöl i håret! :P Jag tror jag dör =D

Nja, jag är rätt bra på datorer, men det är ju ändå alltid nått som ska krångla med dem! =( Har inte hunnit kika så mycket på det än så det löser sig säkert sen då jag gör det men ja, störigt var det!! =P



Vad har du hittat på för skoj förutom mjölet i håret då? ;P

#27 - - Helena:

Haha, härligt gumman ;) Det är bra att du provar i alla fall :)

Jag tror inte att jag har påverkas av nått än i alla fall :p



Puss

#28 - - N O E S C A P E:

sv: Hihi, ja visst är dom! ÄLskar dom verkligen!

Hur är det med dig då?

KRAMIS!

#29 - - sandra:

Ok då vet jag haft en bra dag?

puss

#30 - - micaela espinoza:

-tack så mycket :)

haha jag har testat med olivolja och med olika frukter i håret och det funkade faktiskt :P

#31 - - A L E X A N D R A - fotoblogg.:

svar: haha, tack! :D

kram

#32 - - Erica:

Jag brukar oftast bara tycka att för mycket reklam i bloggar blir drygt i längden.. hehe.. :) ..och oftast bryr jag mig inte om det.. det ska krävas en del för att få mig intresserad av reklam.. ;P

#33 - - Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!:

Hej! Om du gillar min blogg, så kommentera i mitt senaste inlägg! Försöker få så många kommentarer som möjlig i ett inlägg! Kram Hälsogudinnan



Hälsogudinnan - din inspiration inom hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet!

#34 - - Mirlinda:

fin blogg :D allt bra? kram

#35 - - myrins ~:

hehhee, jag har också haft mjöl i håret.. kändes lite konstigt efter. som om man hade gått på värsta grejen och snart hör: jår onn kändy kämra.

okej inte så, men du fattar poängen ;)



sv: jo jag vet, det är därför man blir så himla glad :D



puss!

#36 - - tess:

japp det är det :) hahahaha, ja ibland gör man saker som är helt sjuka! men som för stunden verkar helt rimliga :P

#37 - - Vanadesse.:

haha du e rolig du gumman =)



jo d e fint. hade en mysig dag me småkusiner igår. hur va din dag då?



puss

#38 - - Elkah:

Din header är jättefiin! :D

#39 - - Jagheterintesune:

Härlig blogg du har! Ska vi följa varandra via bloglovin? kramar

#40 - - Tove:

det är sant att man ska ta mjöl i håret. Men inte vetemjöl utan POTATISMJÖL. Det funkade för mig om man tar puttelite i taget och ruffsar in det. kram :)

Till top