Hund i en korg

Det är inte så lätt som det ser ut.

Visst ser min lilla skrutta underbar ut där hon sitter i krogen på cykeln?!
Hon får sitta på en handuk så hon har det mjukt och trevligt där hon sitter.

Eftersom hon fortfarande tror sig vara en pittbull så har vi satt fast henne i korgen. Skulle vara lite otrevligt om hon plötsligt hoppade ur korgen, eller hur?
Dessutom har hon en sele som hon på sig så hon inte skulle göra illa sig ifall hon får ett glädje tjut och hoppa ur.

Större delen av färden med henne i korgen är ganska lätt, hon Tittar intressant (läs: spanar efter andra hundar) omkring sig.

Men tyvärr hade jag oturen att stöta på en hund på väg hem, Kiwi blir (som väntat) galen. Jag tackar gudarna att tanten (ja, hon var typ 65 bast) att hon lyckades hålla i sin minst lika galna, stora hund. Annars hade vi alla tre gjort sällskap i diket..
#1 - - SaraChristina:

Så fin blogg! :D

#2 - - PETRA AKA SHORTY:

*sv; det är UNDERBART med cola ;p hihi!*

#3 - - Linda:

Vad gulligt att ha vovven i korgen.Ser riktigt mysigt ut!

#4 - - Sabine - Ab imo pectore:

vad söt hund :D

#5 - - emmma:

Hoppas jag med verkligen. Allt bra? Puss

#6 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

okej :)

jag ska rensa jordgubbar sen sitta på balkongen och mysa med min pojkvän. :) dudå? kram sötis

#7 - - nanny:

sv; jodå, den har vatt super.

hoppas att du också haft det ?

#8 - - linnea:

riktigt fin header!:)

#9 - - rebecca:

vilken gullig hund:)

#10 - - Caroline, LINA FRANKღ:

åh, tack tjejen :) vilken grym bild :) haha!

#11 - - Randy:

Åh vad söt hund, jag vill också ha =)

#12 - - Anonym:

aew vilken gosig hund

#13 - - ♥ Sandra ♥:

jag har precis kommit hem.. har varit på stan! Du då? :)

#14 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv, Det är riktigt härligt :D

#15 - - LIENE:

vad sött:D hehe men hunden blir väl latis?

#16 - - k:

hehe lovedrama? =P Nä, händer nog inte mer där tyvärr =P Ajdå, tur ni höll er från diket =D

#17 - - vesna:

söt hund = )

#18 - - SaraChristina:

Jodå det har jag absolut! :D SJälv<3

#19 - - ♥LINN ♥:

naaaaw, vad söt.

hur har din dag varit?

#20 - - emma:

Kanon :D

jo bra det.

Puss

#21 - - kajsa:

har försökt skjutsa min hund i korgen, men gick inte så bra ;)

#22 - - stina:

ja de är mysigt :) men skulle vilja haft en stor båt som man kan sova i:)

#23 - - vesna:

joda underbar dag =)

#24 - - K:

hehe nä stora hundar gör sällan det ;D

#25 - - MOA:

Men guuuuud så söt, <3

Önskar jag hade en sån liten ängel! (:

#26 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Ja verkligen toksöt :D

#27 - - Leia:

Det är bara bra, själv då`? =)



Söt hund hehe.

#28 - - rebecca:

Hon är jätte söt,=) Jag älskar hundar,(=



Min dag har bara varit bra, hur har din varit?=)

#29 - - Rano:

Naw vad söt! :)

Fin blogg du har!

#30 - - ida:

sv: åh tack så jjjättemycket! :D

haha, det är lite irriterande faktiskt.

din blogg är super! :)



haft en bra dag annars ?

#31 - - PETRA AKA SHORTY:

*sv; hahaha okej =) ! ingen fara :p kram*

#32 - - ♥ Sandra ♥:

hihi taack :) ja det har jag haft :)

#33 - - N:

sv; då fyllrt jag 15 !!! :D

#34 - - LuxuryPink:

Så söt =D

#35 - - Emma:

Hihi, vad sött :)



Sv: Exakt, men det är ändå alltid kul med något nytt!



Mm, de blev supergott :D

#36 - - Sara:

läs o kommentera gärna kläderna ja laddat upp pusssssssss babys!

#37 - - nina kartal:

håller med , sverige var så värda vinst!



söt vovve :D

#38 - - Olivia:

Hejsan, hur är läget? Ville bara säga att du har en jätte fin blogg :P



Kram Olivia

#39 - - Rano:

Hihi ja en riktig sötis! :)

Jodå det är bara bra tack, själv? :)

#40 - - Olivia:

Det är bara bra, känner mig helt glad för att jag har kommit igång med mitt skrivande igen =)



Vad sägs om att lägga till varandra på blogglovin ? :P

#41 - - ida:

sv: haha jag blev riven nu ;)



jo det är jättebra :)

vad gör du då?

puss!

#42 - - MILKSHAKE ♥:

hahhah sågulligt :D

#43 - - Em:

Hej :) Gjort något kul idag?

#44 - - Em:

Hej :) Gjort något kul idag?

#45 - - Nina:

söööt :D

#46 - - alec:

söt hon är..



vad gör du i helgen då?



LOVE

#47 - - vesna:

20 kr på hms hemsida =)

#48 - - SaraChristina:

det blir sista jobbdagen idag sen ska jag väl bara ut och chilla :D Själv<3

#49 - - K:

ja eller hur? ;D Hur blir dagen idag då? =D Några farliga hundäventyr på g?

#50 - - Deniesé:

sv: jaha hahah , det är inte han som gett mig presenter x) Jag har bytt flugan med honom på en hemsida och singlarna ahr ja köpt :P fast han vet vem jag är iof :P



Ah men Lady Gaga är nog lite större än Ola haha så de är inte så konstigt, plus att du kanske inte riktigt har samma förutsättningar att tträffa henne som ja kan träffa ola :P



KRAM

#51 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

åh, tack! :)

städning är aldrig roligt, suck :(

vad ska du göra i helgen då, sweetie?

puss och kram, http://esth.blogg.se

#52 - - Emma-Lisa:

Sv: Tack, jag är förälskad i dem! Vilken charmig hund! Själv har jag ingen cykelkorg så jag har fått tagit till ryggsäcken istället - men det älskar min lilla kille^^

#53 - - Mia:

Vilken söt bild :) Ha en trevlig helg! <3

#54 - - Linda:

Är väldigt sugen på och ha hund igen, det är så mysigt.



Hos mig händer bara jobb, inte så kul kanske, men ett stort klirr i kassan, och det gillar jag starkt!

#55 - - Sassy:

Tack så mycket!



Vad smidigt att kunna ha hunden i cykelkorgen!

#56 - - emma:

ja den är bra =)

#57 - - Hanna- ---Tokio hotel <3:

Japp :)



Allt bra med dej?



Kram Hanna :)

#58 - - Malin-Hockeyfruga:

haha ja lite knepig syn;D

åh va sött!

#59 - - Leia:

Det blir nog lugnt idag.

Vad ska du göra då?

=)

Kram

#60 - - melissa:

SV: tack så mycket :)

#61 - - MOA:

sv; Hihi! (:

Jadå, bara dåligt väder i Umeå. Dt stör mig, hade tänkt åka till stranden idag med familjen :'/ .



Puss! :D

#62 - - sara:

hej söten!

ställ gärna en fråga i min frågestund! :D

kram

#63 - - Begonia:

sv: haha ja den var ju supergod! Haha, om jag kunde skulle jag skicka till dig! :D Hahaha puss

#64 - - Sara:

sv: tackar (A) ;D

#65 - - Antonia C Nilsson:

hih värkligen:)

hihi min farmor bor där och några i min släkt så jag pappa och min stora syrra ska dit och hällsa på i några dagar :)<33 det ska bli kul för det finns så mycket fint att fotta där :D

hiih söt hund<33

#66 - - emelie:

sv: hehe jaa :D



ååh va sööt :P

#67 - - Caroline, LINA FRANKღ:

ja vilken underbar film :) En perfekt tjejfilm! Älskar såna!

#68 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

hihi aww härligt att få hänga med på cykeln =)

#69 - - Sara:

Sötisvovven! :)

Hur är vädret i Sverige nu då? Fortfarande stekhett? :) Kram

#70 - - [lisa bjernhagen]:

ja visst är det :) <3

#71 - - pelle:

Även fast det var tur att du höll dig kvar på vägen, så tror den här historien hade blivit roligare/spännande/något för barnbarnen om du hamnat i diket. ;P hehe.

#72 - - caroline:

söt hund :)

haft en bra dag?

#73 - - rebecca:

sv: Okej, vad bra,=)

Ska nog in till stan med några kompisar, sjdå?:)

#74 - - Linnea:

ssv: jodå=) sjdå?:)

#75 - - Hannah Hale:

shit va söt vovve :)!

#76 - - ♥ Sandra ♥:

hihi taack =)

#77 - - Alina:

Hoppas du får en trevlig fredagkväll! =)

#78 - - Emma-Gill:

sööt hund!<3

#79 - - emma:

ja puss =)

#80 - - Emma:

Sv: Det har de varit!



Jarå, det är de! Hur är det själv? =)



Puss

#81 - - M I L K S H A K E:

ja verkligen :) jättesöt hihi ^^

#82 - - Hanna:

Så söt!

Till top