Frånvarande men ändå inte.

Hallå gott folk!

Det var ett tag sen ni hörde från mig. Ja, asa när jag skriver om mig och inte om trasiga baddräkter eller cannabis i parken.
Har en hel del projekt på gång, hoppas att kunna påbörja med dom. Men det är inte något som jag kan avslöja nu, det får väntas på ett annat tillfälle.  Häng med i mig i bloglovin om ni är nyfikna.

Idag har jag jobbat hela dagen okej, från 9-14.30, men typ hela dagen.
Efter det åkte jag och hämta älsklingen på jobbet med moppen, jag vet jag är så jävla romantisk!
Mer än så kan jag med gott samvete säga att jag inte har gjort, bara slappat.
#1 - - elaine - Mitt liv, Min vardag!:

härligt :)

#2 - - Cajsa:

tack sötaste! :)

#3 - - jessica:

Fin blogg. Titta gärna in min och släng en kommentar, har en frågestund, så fråga om du vill veta något!

Om du gillar den så följ via bloglovin :)

PUSS.

#4 - - Emelie:

Haha vad bra! Det var meningen att de skulle vara läskiga serru ;D



Tack snygging :* Kul att du gillade både sången och texten :) Jag kände att jag var tvungen att skriva om närhet :P För det är verkligen så, att man saknar det så fort man är utan det!



Fy vad sött det lät när jag läste att du hämtat honom på moppen :) Som i en romantisk hollywood film :)



PUSS! ha en fin kväll!

Till top