Ett exempel på "Att göra det själv"

haha, idag läste jag om något mycket märkligt!

Förlåt, men jag kan verkligen inte hålla mig för skratt när jag läser detta.
En britt (såklart?) fördes till sjukhus i tisdags, efter att ha försökt att genomföra en omskärelse med en nagalklippare!

Jag är ledsen, men hur dum får man igentligen vara?
Han var tydligen väldigt desperat att bli av med skinflärpen, så vitt jag förstår gör det frukansvärt ont. Onykter som nykter, det gör fortfarande lika ont! Om inget annat väldigt farligt!



#1 - - E M M A:

Tack:D

#2 - - MISSEXTRA:

sv: Haha ja:P Yes, min dag har varit jätte bra.. Hur har din varit då?:)

#3 - - pelle:

HAHAHAHHAHAH! Men vilket ollon!



(tyckte det ordet var passande ;D)

#4 - - Deniesé:

sv: Tack sötnos! :D

Haft en bra dag sötnos? :)

KRAM

#5 - - Sabine - Ab imo pectore:

men guud..!

#6 - - LuxuryPink:

fy fan så sjukt!! =)

#7 - - LIENE:

sv: eller hur, älskar armbanden:D

#8 - - Anna:

Oj, tack så hemkst mycket :)

Ja-a, jag har haft en bra dag. Du då?

#9 - - Andreas Årzén:

haha, sjukt :P



Hoppas du har haft en grym dag och att du kommer få en lika bra kväll! Ha det bäst // Andreas

#10 - - H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]:

haha, omg, vilken idiot! haha!

hihi, okej, bra svar! :D

kram http://esth.blogg.se

#11 - - vesna:

gooodie =) min meed, lite seg bara..

#12 - - Karin:

Svar. Ja, jag tror faktiskt att hon kommer passa in. Jag gillar henne. Däremot hon och Dan/Penn? Det känns lite mer konstigt. Men bättre han än någon annan.



Nagelklippare? Aj & dumt säger jag om det.

#13 - - Hanna:

hej!

Vilken fin header :)



hehe det måste ha varit en riktigt klippsk britt!



kram Hanna :)

#14 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Tack för din röst! :)

Tänk på att om du blir medlem här: http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=4289

så får den du röstar på ett extra poäng :)

#15 - - Your Dream Closet:

aaaj, de bara sk'r i mig när jag lä'ste det där.. Vadå försökte han klippa bor´t huden med en nagelsax? :S

#16 - - K:

Oj, ja det är ju väldigt varierande beroende på vem man är hos. Jag är alltså personlig assistent inom vården - inte som på ett kontor eller så =P Hjälpa till att äta, duscha, hushållssysslor, hjälpa till att gå om personen har svårt med det, annars köra rullstol etc. Egentligen handlar det ju bara om att hjälpa personen att leva sitt vanliga vardagsliv =)

#17 - - AMANDA - ♥:

Ja, vi hade roligt :) har du haft en bra dag då?

#18 - - Maria:

Haha, man vet inte om man ska skratta eller gråta för den stackarens skull.



svar: Jaså, telefonförsäljare. Säkert många som slänger på luren i örat på dig?

#19 - - Debbie:

Hahaha, AJ! Låter ju galet, är man så dum får man nästan skylla sig själv faktiskt :P

#20 - - Emma-Gill:

jag jobbar inte men jag jobbar ihop lite småpengar på att dela ut tidningar och ibland reklam<3

#21 - - Maado:

Haha, normal människa! :P

Ja visst blir man lite lycklig när man hör det.. Han är jämt så jäkla gullig mot mig, hajjar inte hur jag fått en sån klippa.

Och vet du vad... Nu kan jag också kalla honom för SAMBO! :D:D

#22 - - Madelene - Inte Som Alla Andra:

Nej men jisses!

hahaha

Jag vågar knappt klippa naglarna med den! haha





www.mallesplace.blogg.se



Jag har frågestund på min blogg, kika in och ställ frågor,

nya som gamla läsare är varmt välkommna!

Fråga på!

#23 - - Sanna:

Ah, det lät inte alls skönt..!

Men läkaren gjorde väl ingen felbehandling på honom va?! :P



Sv: Vad hände med läkaren som gjorde fel då? Blev han anmäld?

#24 - - anna:

shit? han måste vara sjuk. riktigt sjuk.

#25 - - Sofia:

Vissa människor tänker inte hela vägen!

#26 - - Nicole:

jodå det är bra med mig, hur är det själv då? :)

#27 - - amanda:

ha ha , ja vilken dum en

#28 - - LIZA.:

hahahaha , vilken idiot.. haha, jättefin blogg iallafall, ha en bra helg ! :)

Till top