En stund i rampljuset!

Nu var det ett dags för en utmärkelse, ge credit, att hylla. Ja, kalla det vad ni vill.

För er som inte är bekanta med detta så väljer jag ut någon som jag anser förtjänar en stund i rampljuset.
Så de här är den ända gång eran åsikt inte har någon betydelse!

Denna gång har vi Linda. Varför jag just valde att henne är av ett inlägg hon skrev.
Ett inlägg om vad som händer med bloggen när man har blivit "stor". Klicka här för att läsa om det, väldigt bra om du frågar mig.
#1 - - CASSANDRA -:

ska kolla :D

fin blogg :)

#2 - - marie:

Aa jag gillar oxå den :) Det inlägget ska jag läsa.. Har hon en stor blogg?

#3 - - sandra:

Oki då vet jag haft en bra dag?

Puss

#4 - - Lina:

Ja visst är det sinnessjukt att människor kan dissa en för att man råkar ha en kurvig kropp!! Löjligt!



Gillar med Lindas blogg!

#5 - - emma:

TACK =) PUSS

#6 - - Linda - det handlar om helheten!:

Haha naaaw SÖTNÖTE! Fasiken så söt du är! vill bara hoppa in i datorn o pussa på dig, allvarligt! =D

#7 - - Emma-Liisa:

sv: ja det var jätte roligt :D

Kram :)

#8 - - ida:

sv: nope, beyonce! :D



oh, vart ska du jobba ? :)



puss!

#9 - - Cajsa:

hehe, ja eller hur? ^^ simpel, söt och fin! :)

#10 - - frida:

godis är underbart :) haha!

godnatt.

#11 - - Malin-Hockeyfruga:

hahaha jisses ett original den där loket ;D

haft en skön kväll?

puss

#12 - - Anonym:

sv: haha ååh man tackaar ;D

#13 - - mari:

Vilken kul grej att du sätter olika bloggare i "rampljuset".. :)



Vad händer annars då?

Gör något kul i helgen?



Ha det bra!

#14 - - K:

jodå, helt okej för att ha jobbat 12 timmar =P Dagen bara flög iväg och det var rätt skoj ändå =) Tur man har ett bra jobb. Vad ska du hitta på i helgen då?

#15 - - Deniesé:

sv. Åh lycka till på jobet idag gumman! :D Hoppas ddet går bra !

Jag ska arbeta min sista dag jag ^^ huhuhu sen blir det nog bada om vädret tillåter .

Puss

#16 - - simone:

haha ja XD ;D

#17 - - rebecca:

Oja, dom blir jätte coola =D

#18 - - Jennie:

svar: inegn aning ;)

#19 - - Frida:

Svar: Ja, det var vi :) Cloetta ligger ju där ;) haha.

#20 - - kakan:

jaa samma här ! :D

händer idag då?

#21 - - Helena:

Sv:Jag vill inte säga för mycket här, men lite små orolig bara.

#22 - - maria 16 år och flyttar hemifrån:

fin blogg :)

http://www.mariaelisabeths.blogg.se

#23 - - Nina:

bra skrivet av henne =)

#24 - - Vanadesse.:

ja!



va ska du göra i helgen sötis? några speciella planer =)?



puss

#25 - - Bianca:

SV: hihi jag vet!!;) blev nöjd fast jag glömde köpa en väska jag såg;O

#26 - - frida:

sV. hihi JAAAAAA jättebra!!

kram

Till top