Efterlyses!

Nej jag efterlyser inte Emma Watson. Men där emot  hennes paraflax (ja, paraply) som hon håller i.
Skrev om detta i en inlägg för länge sen.

Vet någon vart man kan få tag på en sådant?

Åh! Tess sa att man kan hitta dessa vackra objekt i Lagerhaus!
Vem vill springa ikapp på måndag?
#1 - - Maria:

Oj vad fint. Har sett folk med genomskinliga paraplyer, så någonstans måste de ju sälja dem i alla fall.



svar: Tim Burton äger ju! :D Älskar hans filmer.

#2 - - angelica:

jaa d vore grymt att ha haha

#3 - - ida:

fint ju!



sv: tack så mycket!

hur är det idag då? :)

puss!

#4 - - LIENE:

Vilken cool! vet inte vart såna finns, aldrig set förut.

#5 - - Emma:

hejsan! förlåt om jag stör. kan du svara på dagens fråga i min blogg? Dagens fråga handlar om; Har du nånsin pratat med kändisar eller skrivit till dom på tex Myspace? Om ja, vilka har du fått svar ifrån eller pratat med irl?



till dagens fråga; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/tillbaka-for-en-stund.html



I samma inlägg finns det en video av ett spöke som troligen visas vara Michael Jackson. Kommentera gärna vad ni tycker om videon. Ärlighet tack! Va helt ärlig när ni kommenterar! :D



Jag gör icke reklam för min blogg!



Tack!



EmmaE.

#6 - - CLIP:

Tack så mycket!



Ett sådant paraply har jag också letat efter att tag, men har aldrig lyckats hitta något...

#7 - - frida:

jag är en av finalisterna i tävlingen sommarens blogg. rösta gärna på mig då skulle jag bli jätte glad :D

nr:4 är jag. tack på förhand :D

http://kkajjsaa.blogg.se/2009/july/finalisterna-i-sommarens-blogg-tavlingen.html#comment

#8 - - Hanna:

fin blogg :)

#9 - - Anonym:

ingen aning tyvärr:)

Hoppas du har en fin lördagkväll:)

#10 - - emma:

Grattid du är med och tävlar om veckans blogg hos mig.

#11 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

röstade på dej i veckans blogg!

#12 - - bella:

Kan faktiskt inte komma på något ställe där jag verkligen vet att de säljer sånna, men jag vet att jag har sett asmånga sånna på senaste. Mest i fina butiker, inga skitaffärer =)



sv; tack detsamma =D

#13 - - tess:

det finns sånna på lagerhaus :)

#14 - - Josefin Grafford:

snyggt =D vill också ha ett

#15 - - Josefin Grafford:

sv; ja gör det =)

ha en fin helg!

#16 - - Caroline, LINA FRANKღ:

tack gumman :D ska rösta på dig nu!

#17 - - Micaela Espinoza:

Tack så mycket :)

oh, jag såg ett sånt igår fast med en massa coola solisar på :) funderar också på att köpa ett :)

#18 - - Bianca:

SV: jaa det var skit kul!!!

Tack detsamma!;)

Till top