Cannabis i parken?!



Inte så konstigt att det sker underliga saker här.
Igår har man hittat Cannabis-plantor i Vasaparken här i Västerås.

Tillåt mig att skratta, vem är smartskallen bakom detta? 
Hur ofta händer detta liksom?
#1 - - ceelinee ♥:

Svar: aa jättekul :)

Jag hopptränar dom ibland för skojs skull o ena min kanin flingan e väldigt bra på det o skulle kunna tävla, men jag tävlar inte med dom för det skulle jag o min familj aldrig hinna med o så e de kul att bara göra det för skojs skull :)



kram

#2 - - Cajsa:

hehe ok, nice..XD

nää, nu ska jag in på youtube ett tag tror jag nog..XD

#3 - - frida:

härligt, ja det är helt okej :)

#4 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

HAHA! vilken upptäckt!



Oj just ja, jag höll på att glömma nu för jag blev sp förvånad, haha. Men, Nu finns svaret på din fråga i min blogg :) Hoppas du ska bli nöjd med det! :)

#5 - - Helena:

Sv: ja det ska bli hur spännande som helst :)

Kommer blir mycket om det i bloggen då jag flyttar :)

#6 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

sv: vardågod :)



hoppas på det bästa!

#7 - - Linda - det handlar om helheten:

Hahaha nu fick jag mig ett gott skratt! vilket pucko, men fasiken, rätt smart gömställe ändå. ler.



tack så mkt, ja skrev från hjärtat. är så redigt trött o less på dem som inte vet bättre...

#8 - - Ulrika:

SV: Jag sommarjobbar på ett hotell :) Puss

#9 - - maria:

sv, okej ;D igårkväll satt jag och tittade lirte på film ;D

#10 - - N i k o n s:

sv: Haha! :) Och jag håller med dig! :)

vad har du för dig? ♥

#11 - - Mariah:

det ser man inte ofta,

#12 - - Daniela:

Skulle opereras idag men det blev framskjutet tills på fredag.. Puss

#13 - - Jennie:

HAHAHAHAAH! eeh :P

#14 - - michaela:

sv : haha , jag hissa dem för att dom är bra när det är kallt :D inte för att dom är snygga , för dom ser för j****** ut :D haha

#15 - - elaine - Mitt liv, Min vardag!:

ja jag tycker det jag med :D:D



pusss

#16 - - jasmingz.blogg.se:

Hahhahaa :D

#17 - - Anonym:

så jävla rolig :D

#18 - - Josefin Grafford:

sv; jo det är bra med mig också =)



haha i Grekland säljer man Cannabis-té i mataffären...

#19 - - Viktoria:

HAHAAHAHA! =)

#20 - - laila♥:

Visste du att en vanlig lunch motsvarar en Big Mac & co? ♥♥

#21 - - Emma:

haha det var lite kul:D



tack, ja turkiet är underbart!

#22 - - d e n i s e:

sv : hihi ja visst är dom! :D

#23 - - Felicia:

Sv: Den var sådär :P

Jaa det har jag sj? :P

#24 - - pelle:

är det real shit? :O ta lite! har alltid velat pröva!

#25 - - ida:

jag tror nästan att det växer lite här&var, för jag hittade sånt i min morbrors rabatt. och jag är HELT säker på att han inte satte det själv, haha. särskillt inte eftersom det va rakt mot bilvägen ;)



sv: jag vet inte riktigt.

nu ska jag kolla på vänner iallafall :)

själv då?



puss!

#26 - - Pinky - confessions of a blonde:

hahahaha ASG! Seriöst, är det cannabis?! XP

#27 - - Linda:

hahaha men guuuud! seriöst!!!

#28 - - Anna:

Hahah :) allt bra här?

#29 - - Anonym:

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

#30 - - http://mmajda.blogg.se:

Svar; Jo, samma här faktiskt. Händer imorgon?

puss

#31 - - OTHILIA:

fin blogg du har!:!)

#32 - - HANNA ♥ esth.blogg.se:

hih, du vet att det kan væxa cannabis vart som helst va? det ær ett æmne i fågelfrø, så nær det lossnar eller vad man ska sæga, så ja.. blir det hasch! något sånt var det. :)



sv: ja, :) christina passar nu i vad som helst också.

kram http://esth.blogg.se

#33 - - emelie:

usch, hemskt ju :s

haha!

jadå megan är nog på rätt plats, puss!

#34 - - emelie:

bara chill framför datorn och tvn ;D

är framme i v-ås nu, så skönt! bor du där förresten? :o

#35 - - Deniesé:

sv. TACK sötnos! :D <3

va härligt, ja har firats & vart i sthlm :)



hahah wtf ! :O trodde inte de kunde växa i vårat väderförhållande :P & hur smart är de xD



Sov gott , hoppas du haft en bra dag :)

#36 - - Linda - ndaiL:

Har du haft en bra dag?

#37 - - Heyli:

vi såg inte så mycket av västerås, typ campingen bara men den va bra iaf :) såg inge cannabis i alla fall haha shit är de på riktigt alltså?

#38 - - A:

HAHAHAHAHA

#39 - - Maria:

Hahaha, ja så går det ju också att göra. Ofta märker man ju inte det som finns mitt framför näsan.



svar: Vet inte riktigt, får se. :)

#40 - - emelie:

jag hälsar på mina kusiner som bor i Ramnäs, om du vet vart de ligger .. en liten bit utanför v-ås :)

#41 - - Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!:

Någon som har haft lite kul iaf :) Läste i tidningen häromdan att en 16-årings hash-odling i familjens lekstuga hade hittats.. härlig färg du har på din blogg!

#42 - - SARA:

Ohja, världens bästa resa hade vi! :D Men nu är jag hemma i Sverige igen, rätt skönt ändå, har ju saknat familjen! :)



Men vaa, har ni sådant i era parker?! Haha :D

#43 - - Kristina:

Är du säker på att det är det? haha, verkar lite strange..



Sv: Visst är det:D lite kul att folk gör sånna spel tycker jag

Inte heller gjort så mycket, tror jag tog sönder våran tv precis dock, vet inte riktigt men den funkar inte iaf hahah

Kram

#44 - - ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10:

sv: jag vet inte vart jag ska bo än tyvärr :/



---



I höst flyttar jag till USA för att plugga på highschool i ett år. Följ mig och mina förberedelser inför året som utbytesstudent samt senare när jag är iväg på min resa!

#45 - - Malin-Hockeyfruga:

hihi ja ;P okey, skönt, va händer imån? ;O haha nysfiken! hhahahhaha va fasen, ja bor ju i fel stad..händer ju massor i västerås haha jisses, sikket snille de måste va;D

#46 - - Lina:

hahaha häftigt!

#47 - - mari:

Ha ha ha!!!

Helt otroligt!!



Gällande camping så är jag mer eller mindre uppväxt på camping.

Vår familj köpte camping när jag var 10 år, mamma och styvpappa drev den tillsammans i typ 8-9 sommrar. Sedan gick de i sär och han är 10 år senare ytterligae fortfarande aktiv i campingdrivandet. Campingarna ligger i strömstad och det är underbart att vara där.



Vad ska du hitta på idag då???

#48 - - Caroline Andersson:

persolig assient på pappas företag :D

#49 - - Milly:

God morgon!

kikar in och önskar dig en underbar dag! ♥

#50 - - (。◕‿‿◕。):

Hahha det var som fan :) Har aldrig märkt det.. (dock så brukar jag inte vara där så mycket & jag brukar inte heller kolla i buskarna .__. )

#51 - - anna:

haha vafan seriöst? kul!

#52 - - Sandra:

Jag ska snart till soc sen vet jag inte :P är skit väder ute så det blir nog att vara inne :P dudå?

#53 - - Mindy:

Allt bra med dig denna onsdag? kram

#54 - - Jelly:

Hahaha herregud! :O Nu är det visst bara att leta i parkerna ;)



Sv: Tack så mycket för frågan svarar på dem lite senare idag hade jag tänkt :)

Puss

#55 - - Caroline:

Hihih ;* <3

Vad är det på bilden? :O Fattar inte? :O <3

Puss <3

#56 - - emma - en modeblogg! ♡:

Tack så mycket och detsamma - hoppas din dag också var toppen!

#57 - - sandra:

så lite så :) tack själv :)

vad kul att höra!

ja jag älskar potatisbullar! (K) D

#58 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha vad sjukt!

#59 - - K:

Haha men shit! =P

#60 - - [lisa bjernhagen]:

haha VA? det där var ju nästan komiskt :D haha

#61 - - rebecca:

Eller hur?=)

#62 - - Sofie:

hahaha det var rätt så roligt ;D

#63 - - Ulrika:

SV: Jag städar, så det e kanske inte så kul egentligen men :)

#64 - - Millan:

Det är väl några nissar varje år som har någon kupp där dom planterar sånt i uteserveringarnas blomlådor ^^,

#65 - - Caroline:

Förstår inte? :O

Vad är Cannabis hehh? :$ <3

Puss

Till top