Brüno

Nu är jag hemma från staden!

Något grekiskt blev det inte. Väntade på F men han ringde och kunde inte komma så det fick bli donken. Inte fy skam, för fasen vad mysigt det var där inne! Satt där och snacka massa.

Efter det strosa vi till SF för att se på efterlängtade Brüno!
Väl inne på biografen var en kille som satte sig på min cola. Jag satt uttorkad resten av föreställningen.

Kort om handlingen
Brüno bor i Österrike och är värd för ett populärt tv-show! Han är vad man kallar helt "inne". Men en dag rasar allt samma & han blir svartlistat på alla inneställen.
Då tar han sitt pick & pack och drar till USA för att bli världsstjärna. Vägen till kändisskapet är inte så lätt man han trodde.

Vad tyckte jag om filmen då?
Likt Borat får man ju följa med Brüno på en resa till USA.
Låt mig säga detta om humorn, den är så grov att er mamma kommer inte vilja att ni ska se den. Sjuk läskig humor så att man undrar ju ibland om man borde skratta.
Ni som planerar på att se den, ta för guds skull inte med er mamma eller pappa!

Jag lovar, jag satt och höll för ögonen (kalla mig pryd om ni vill) men det var så att man inte visste vart man skulle ta vägen.

Men filmen var väldigt underhållande/stötade?
Storyn är väl ganska.. vad ska man säga.. kan inte sätta ord på det..

Filmen får 3/5 av mig!



(Spola fram 1 min så börjar det)
#1 - - H A I D I J A K O B S S O N:

*SVAR:* jaa såå himla läskig :P

#2 - - ävelicious:

tack för din röst :D

#3 - - FRIDA:

Sv: jaa, den är jättefin! =)



Puss&kram!

#4 - - B I G C I T Y D R E A M S:

sv; hahaha visst va den helt underbart rolig??? :D

#5 - - Simone:

Sv: Hahaha - låter ju sjukt rolig, måste bara se den! :D

#6 - - elma:

haha, nejnej! Det är min bror som har gips. Han har knäckt benet från knät enda ner en bit på foten. :)

#7 - - Denise:

sv: nä verkligen inte

#8 - - Rebecca:

Sv: Haha har ingen aning dom sitter kvar i alla fall för det mästa ;P



Vill se den! :) Verkar kul!

#9 - - frida:

min dag var också bra :)tackar som frågar! ;)

#10 - - f e l i c i a:

min dag har vart super :)<3

#11 - - Malin-Hockeyfruga:

hahhaa jag kan verkligen tänka mig det! hahaha då ska ja inte gå med nån annan än sambon då ;P

#12 - - emma:

ja haha :D



Puss

#13 - - Malin-Hockeyfruga:

hahahha ;D tack för du sa de;)

när man ser sånt blir man ju generad själv haha så ja förstår att du höll för ibland haha ;P

#14 - - frida:

jaa det är cheerleading! :)

#15 - - Mimmi:

Haha jag tror inte det dar ar en film for mig. Skulle nog mest sitta och skammas.



Antligen nagon som inte ar McDonald's hatare! Jag alskar McDonald's och tycker fler borde uppskatta restaurangen for det ar det enda stallet man bara behover spendera typ 10 spann och far sitta hur lange man vill (med sina skrikiga skitungar t om..) det ar asmysigt!

#16 - - Sara:

Jaa, det var underbart!

Ja Bruno vill jag se! Han verkar så sjuk! :P Kram

#17 - - ida:

sv: haha verkar ju bra ändå :D

kanske får se den.. själv.. haha, ;)



händer det nåt kul idag?

puss!

#18 - - vesna:

haha den vill ja se :P

#19 - - Jenny:

SV; Tack de behövdes :)

#20 - - K:

haha, ungefär lite som jag tyckte om Borat då... fast denna kanske är värre? =P Stackars kille som hade cola på rumpan hela filmen då? haha För mig gick det bra, har stor säng så sov på andra halvan =D

#21 - - Anonym:

jag vill så se bruno :D

#22 - - Deniesé:

alltså jag förstår mig inte riktigt på dessa filmer, jag vet inte om ja ska skratta eller gråta för att det blir för pinsamt & grovt. usch nej inte min film direkt:P

#23 - - Jelly:

Hahahaha ohh herregud!! Nu måste jag kolla på den, men jag är som dig... ibland vill man nog bara sluta att kolla :D

#24 - - Bianca:

SV: hhii jaa jag hade skir kul!! :)

#25 - - sandra:

haha kanske ska kolla på den :)

oki vilka ska åka dit då?

puss

#26 - - Nina:

hehe, den vill jga se :D

#27 - - JOANNA:



haha filmen värkar vara helt crazy!

#28 - - Mia:

Typiskt att någon sätter sig (!) på din cola :) Skönt iaf att du gillade filmen som plåster på såren!

#29 - - Emelie - EmeliesPlace:

riktigt överdriven :P haha

#30 - - Gökce Ebru:

- Hahaha kan förstå det gumman! Det är ju inte på svenska :)

#31 - - Felicia:

nääh "/ åh tack, vad snällt :)

puss

#32 - - Cajsa:

jo.. :P men det är svårt att inte ta åt sig.

#33 - - emma:

haha såna filmer älskar jag iaf (:

#34 - - irene:

frågestund på min blogg nu,du har chansen att få veta allt om mig,ställ gärna en fråga eller flera:)

#35 - - Denise:

Den var så långtråkig att man höll på att somna men vi höll oss vakna med att klaga på att filmen var tråkig och skrattade åt dåliga skämt haha :P

#36 - - Caroline, LINA FRANKღ:

Ja vi kom rätt långt men har stått still sedan dess, men vi ska ju tapetsera imorgon igen så ingen idé att fixa så mkt innan fonderna är satta :) Sedan ska det donas rejält :)

#37 - - Matilda:

nu har jag veckans blogg tävling, anmäl dej om du vill :)

#38 - - Mariah:

den låter rolig.

#39 - - Matilda:

haha ah så irreterande!

puss på dej me :P

#40 - - Emelie:

Ooo verkar svin kul ju :D Men förstår det den där sitsen "ska man skratta eller inte" :P

Liksom som i Borat, då tjockisen sätter sin naken på Borat mitt över ansiktet. Men, det var rätt roligt iofs, men fruktansvärt äckligt ;P haha



PUSS!!!!!

#41 - - Emelie:

Och den där killen var ju sjukt klantig för övrigt :P stackare :P

#42 - - Alexandra:

själv tyckte jag filmen var sjukt dålig!

#43 - - Alexandra:

nej precis hehe.. men inte riktigt min humor :p hah .. lite grotesk.

#44 - - Caroline:

YES YES YES

Jag älskar sån humor, gud va jag måste se den filmen alltsååå! :D <3

PUSS

#45 - - Fotograf Annie:

Jag tror inte det är min typ av humor, men jag ska väl inte utala mig, har inte sett Borat heller ;)

Till top