Bet han på snoppen!

Mycket underliga saker händer i Västerås trakterna. Inte minst för en intern på anstalten i Salaberg.
Han var så missnöjd med sin mat att han bet kocken på snoppen.

Ska jag också göra nästa gång om jag blir missnöjd med min mat.

Håll i snoppen kockar eller skaffa er suspensoar!
#1 - - emelie:

kika gärna in på min blogg och svara på min senaste fråga :D

#2 - - Natalie:

ja, haha men jag hittade den på ginza :) kram

#3 - - d e n i s e:

sv : jaa! :D

fin blogg! :)

#4 - - Daniela:

Min dag har varit bra och skön. Hahah skön artikel =)

#5 - - Helena:

Haha, men gud vilka människor det finns ! :P



Puss

#6 - - Linda - det handlar om helheten:

hehe vilka idioter det finns..

#7 - - Maria:

Låter lite knäppt det där...



Svar: Jodå dagen har varit helt okej. Hur har din dag varit då? :)

#8 - - sofie:

sv; hihi de va så lite så! :)

jaa de har varit bra, var och hälsade på min kusin och hennes ett-åriga son och sen har jag varit i stugan :)

hur har din dag varit?



puss

#9 - - K:

Men shit, haha! =P



#10 - - ceelinee ♥:

men gud, då måste maten verkligen varit dålig xD



Svar: jag har 3 kaniner, den där kaninen Lillan sköter vi om i 3 veckor men om det går bra med henne så ska vi behålla henne :]

#11 - - Beatrice [foto, mode & vardag]:

sv: jo ett måste! :D

#12 - - Malin-Hockeyfruga:

så lite så;)

hihi ja sockersöt<3

jadå, dagen har vart en duktigdag..fixat papper o satal haha sånt tråk:P hoppas din vart lite roligare?



hahahhahha sikken grje, bita hon där ;D höhö!

puss

#13 - - FRIDA:

Sv: tacktack =) haha vilken rolig kund!

#14 - - Josefin Grafford:

hahaha =D

#15 - - Heyli:

tack!! :)

#16 - - Linda - det handlar om helheten:

Hehe retsamt va? Skrattar.



det va super gött, fast väldigt kryddstarkt. kram o natti natti

#17 - - jasmingz.blogg.se:

Fin blogg;)

#18 - - A:

HAHAHHA!

#19 - - myrins ~:

hahahhahaha, vad händer?



sv: njae, min dag va väl lite sådär.

hur va det själv? :)

puss!

#20 - - jennie:

hahahahaha helt rätt.

#21 - - Caroline Andersson:

haah uhh =)

#22 - - emma - en modeblogg! ♡:

ja, fast sommaren är inte så tokig den heller, bara det kunde bli lite fint väder någon gång :(

#23 - - M o l i i n a s - everything and more!:

SV; tack så jättemyckt! kramar ;)

#24 - - Sandra:

Jag är då super nöjd över designen :)

Här regnar det bara så jag blir nog inomhus :P

Hur är det annars då?

#25 - - tess:

hahahaha, den var bra :P

#26 - - Jennie:

HAHAHAHAHA

#27 - - angelica:

hahahah en fan vad galet !



sv och visst är dom fina :D hihi i love them

#28 - - Jelly:

Hahahaha, herregud! Ska också börja bita på kockens snopp när jag inte tycker om min mat ;)



Sv: Haha jasså? ;)

Vad ska du hitta på idag?

kramar

#29 - - Bianca:

SV: okej, tack för hjälpen:)

#30 - - rebecca:

Heheh, egentligen är jag inte så duktig, fattar typ bara den jag hade elr har nu, jag hade tur att jag råkade ändra igår, för min kusin hade dagen före kopierat min så då kunde jag få kopiera hennes =)

#31 - - Linda - ndaiL:

Ja, det är kul där!

#32 - - Kristina:

hahaha men guuud:P



Sv: joo dagen har varit helt okej vakna nyss så inte så mycket som har hänt än, men kolla nyss på Pockemon, inte alls lika bra som jag kmr ihåg att det va när jag va liten:((( haha

Hur har din dag varit då?:)

#33 - - Jenny - tankar, foton & musik:

tack så mycket!=)

#34 - - N O E S C A P E:

sv: Thanks cutiepie!! :D



Haha, oj :S

#35 - - emelie:

jadå det ska bli roligt med en resa, det är ju däremot ingen kryssning för vi stannar ju i sverige i typ 1 vecka. sedan åker vi hem med båt igen :)

allt bra med dig? <3

#36 - - Anonym:

hahaha wtf?

#37 - - Tobias - Mitt liv genom en kameralins:

sv. Gött! :D Min har varit helt okey än så länge :D

#38 - - Cajsa:

haha jo men jag kommer bara bo där tills i juni. men jag kommer i alla fall inte flytta hem sen igen. (även fast mamma tror det..^^) har jag väl flyttat ut flyttar jag inte tillbaka. bara för jobbit..XD

#39 - - elaine:

mm, det är det verkligen :s

jo det rullar på :)

allt bra ,ed dig?



Om inlägget: haha, fan va sjukt :s (x

det händer verkligen sjuka saker i västerås tydligen.

#40 - - Anonym:

aa de synd :(



Haha tack så mkt! (:

Till top