#1 - - Helena:

Sv: Det låter bra det du :)

Jadu, jag ska nog bara ligga framför tvn och ta det lugnt :) Vad ska du göra ikväll då ?



PUSS !

#2 - - sivan:

ska du kolla på let´s dance???:)

#3 - - c:

jag har varken sätt filmen eller läst någon av böckerna men är dom bra??? :)

#4 - - alec:

vad roligt :)



jag ska bara vara hemma, titta på lets dance och så.. har köpt lite mörk choklad och sånt..



PUSS

#5 - - louise:

Jodå, louise. (: , jag har haft en helt okej dag faktiskt men har haft väldigt jobbig skoskav ): ! Sj då? ÅÅ du vart beställde du den boken? GOTTA HAVE IT !! haahah :D

#6 - - Malin:

Men man känner sig så.. oälskad ;o

#7 - - louise:

Tänkte att vi kunde prenumerera på varandras bloggar på bloglovin? Kram (: !

#8 - - frida:

ska du se let's dance ikväll? vilka är dina favoriter ? kommentera mitt inlägg och tyck till vem du tycker ska vinna :)

#9 - - pramita:

jaha okej va bra :D

Ikväll tror jag att jag bara stannar hemma

orkar inte röra mig ut, så sitter nog bara framför

tvn ikväll :) självdå?

#10 - - Penajs - tankar, foton & musik:

hihi okej så härligt:D

det är bara bra med mig:) själv? <3

#11 - - Olessia:

ooh, en bok :D

#12 - - Elin:

Svar: Detsamma, hörru.

Ja precis, jag hatar när dom gör så :P



Åh, jag vill också ha den där boken!

Puss!

#13 - - Malin:

Boken ser intressant ut, ingen jag hört talas om.

Idag ska jag se på tv och sova, haha. Har du några planer?

#14 - - Fanny:

AA, själv? :)

#15 - - Anna-Maria:

fulve har varit ute och ätit med en kompis & shoppat lite smått & gott :) vad har cutie hittat på då? :*

#16 - - Marie:

Okej, det låter skönt! :)



Jadå, allt är bara bra med mig!

Med dig också, hoppas jag? :)



#17 - - sophie:

Svar: Jo det var lite roligt :)

Men när du skrev "vad roligt!" Då var det med svart tjock stil ;)

Jag praktiserar på Vero moda :D

KRAM

#18 - - Fanny:

ÅÅ, jag har inte läst en ända bok av "serien" men jag lånade om jag kunde drömma på biblioteket. Haha har inte läst den ;P

#19 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha bra koll du har ;P

jag har nu bara ett eller två kapitel kvar av eclipse och tänker därefter läsa två böcker emellan breaking dawn (som jag har här hemma)

just för att jag inte vill att twilightsagan ska ta slut för fort

#20 - - Cajsa:

Hejsan tjejen! :D

va gärna med och ställ frågor till mig i min frågestund på bloggen! :D

xx cajsa

#21 - - emeli:

ooh, kul med paket! :D



är fortfarande lite förkyld men ska försöka att ta mig ut o springa eller promenera i morgon i alla fall! Kan ju alltid försöka :) Vad ska du göra i helgen? Puss

#22 - - Amanda:

Okej :) Jodå, den har varit helt okej. Hur har din dag varit??

#23 - - Linda:

Alltid roligt o få paket :)

#24 - - Matilda:

Sv: Hehe, tack så mycket :)



Ha en awesome helg!



Kram

#25 - - codi:

Ah ska verkligen vila ut nu i helgen..



inget speciellt faktist, ha filmkväll med mig själv (A) sjdå gumman



kram<3

#26 - - Eimi D:

Vill du ha ett par nya snygga skor? Helt gratis?

Kolla min blogg då.. och var med i utlottningen.



Love E

Till top