Ut med julen!

Idag har varit en helt okej dag.

Har kännt mig lite hängig, men istället för att tycka synd om mig själv, så gjorde jag lite nytta.

Alla tavlor som har legat på lådor & bara samlat damm, hänger nu snyggt på väggarna.
Tänkte ta några kort, så ni får se hur det blev. Riktigt snyggt om ni frågar mig.

Även julen har sett sin sista dag i dags ljus, för nu ligger i en stor låda. Skönt att bli av med allt glitter & plotter. Känns riktigt gött nu.

Har ni packat ner julen ännu?

#1 - - frida:

jo den är snart nere i alla fall i vårat hus! :)

#2 - - Marie:

Okej, då blir det säkert bra, :)



Okej, va bra! Har också plockat ner julsakerna här hemma, det kändes dags för det, :)



Ja, jag har haft en jättebra dag i skolan idag.

Soft nu när det var första dan, :)

Har din dag också varit bra?



#3 - - marie:

japp, julen ligger tryggt i sin låda tills det är dags igen :)

kram

#4 - - Hanna:

Duktigt :) Jag städade mitt rum igår, och idag ser det ut som ett bombnedslag XD Katastrof!

#5 - - melissa:

jag packade aldrig upp julen.

Till top