Time to go



Nej, nu är jag iordning gjord.
Med självfall & virrvlar!


Ska möta Tony i stan!
Hej så länge!
#1 - - Fanny:

planerar att vara hemma och mysa med familjen, ingen utegång ikväll :) DU?

#2 - - Elina:

Jo helt ok :)

Du?



Kram

#3 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

menar du eclipse?



den fortsätter på det som händer i new moon.

och bella känner att hon hamnar mellan edward och jacob, som att hon måste välja vänskapen med jacob eller kärleken till edward

#4 - - Perfektion by Emma:

- absolut



jo de är bra med mig med.. jag har precis slängt i mig massa gott att äta och om en stund ska jag göra mig iording för attåka till ulricehamn med pojken. va gör ni ikväll?

#5 - - Rebecca:

Ha det bra i stan! kram :)

#6 - - BJERNHAGEN:

Visst var det! blev verkligen grymt likt :D hihi



great du! jadå, min var bra med =)

#7 - - Alexandra:

sv: Jodå :) breaking Dawn handlar om att Bella och Edward äntligen gifter sig... ihopp om att Bella ska få bli en vampyr. Men så plötlisgt ändrar hon sig och vill förbli mänsklig- men bara några år. Då händer något fullkomligt oförutsägbart som gör att både the Cullens, Bella och the la push pack få ta till drastiska åtgärder...



Jag har en kategori på min blogg som heter Twilight-serien, där kan du hitta allt från roliga klipp till recensioner av mig. Läsa om Twilight filmen jag såg den 19 nov läser du på "event" :)

#8 - - Marie:

Okej, :)

Jo, samma här. Jobbigt att vänta ända tills 20:a knut med att slänga ut granen och julpyntet, :)



Okej, va skönt :)

Ikväll blir det nog att mysa framför TV:n och kolla på Let´s dance! Vad blir det för dig? :)



#9 - - louise:

inte så mkt kul iaf, måste pluggapluggaplugga (: . sj?

#10 - - JESSICA:

ja det har han säkert =)



kram

#11 - - IchO:

16 åring som skriver om mina tankar och mina idéal. ta del av min vardag och så mycket mer, fritt fram att säga vad man tycker!



www.IchO.webblogg.se



www.IchO.webblogg.se



www.IchO.webblogg.se

#12 - - codi:

helt okej är bara lite trött sjdå:)



fina ögon du har

#13 - - emeli:

haha, ja precis :D ungefär det samma faktiskt! det har jag inte tänkt på tidigare :)



allt gick bra i skolan! hur var din dag? vad ska du göra i kväll? så skönt med fredag :)

#14 - - Malin:

Tack för stödet , <33 :)

guld stjärna till dig

Till top