Taylor vs. Robert



Läste på en sida att flickfavoriten Robert Pattinson har fått sten hård konkurans av snygga Taylor Lautner.

Vad tycker ni?
Vem är eran favorit? Taylor eller Robert

#1 - - Fanny:

Robert (y) Snygg :D

sv: Okej, i helgen tränade jag, packade och åkte på kryssning, var med några kompisar osv. :)

Allt bra med dig nudå?

puss <3

#2 - - Hej:

ROBERT FÖR SJUTTON! Han är galet mycket snyggare än den andra måste jag säga. Fast det är bara för att jag typ tycker mer om killar med... Spetsiga ansiktsdrag liksom, det har ju Robert. Den andre ser lite mer ut som gröt i ansiktet fast med vita tänder till höhö. Dock så är jag ingen twilightfantast och bryr mig inte såååå mkt :P (Därför tar jag mig tid att kommentaraaa)



Svar: JAAA! Jättebra dag :) Själv?

#3 - - Amanda:

Svårt det där... Robert är ju lätt snyggast i filmen men tråkigt nog är han ju inte lika snygg utan hårstylingen och sminket x) och Taylor är grymt mkt snyggare utan peruk. Så det blir oavgjort xD

#4 - - Amanda:

Sv: Precis! :) Jag är trött som jag vet inte vad men annars så är det bra :) sj??

#5 - - Mimmi:

Båda ser ju bra ut, Robert kan se svin konstig ut ibland men han är snygg och Taylor är också svinsnygg men dom har så olika utseenden så går inte att säga.=)



sv:Jodå allt är bra med mig har bara ont i foten av någon konstig anledning.

Är allt bra med dig då?=)



Puss

#6 - - hanna♥:

haha , varför inte båda ? :)

#7 - - Elin:

Men daaah! Robert för f*n! :D En självklar vinnare i den duellen..

#8 - - Sara.S:

Robert!!

Till top