Super fredag!

Ojdå, det blev ett nattinlägg idag.

Min dag har varit riktigt lugn. Fixade lite här hemma, men har lite saker att stryka & disk kvar. Det är/va ju trots allt fredag, så jag struntade lite i det, hehe.

Planerna för ikväll ändrades lite, så det fick bli raid på kvällen. Jisses vad jag skratta!
"So, who is my future healing?" HAHAHAHA!
Blev lite skratt på bulgarernas beskottnad.

Imorgon ska jag ta tag i allt här hemma igen, disk som ständigt dyker upp hela tiden & ny tvätt tid ska bokas & damsuga.
Senare på kvällen vill jag gå på bio med älsklingen & ha det allmänt mysigt med honom, men vi får se hur mina planer leder.

Hoppas ni har haft en super fredag?
#1 - - Jonna:

åå vilken fin bild:d

#2 - - L o t t i i i z z:

Hej Gumman :)



Här e det lite si då där fortfarande.. :( förkylningen vill lixom inte försvinna! Suck! Blir knäpp snart!



Allt bra med dig? Ska du göra något skoj i helgen? KRAM KRAM!

#3 - - Nathalie Franzén ♥:

Diggar din blogg :D! trevlig helg :)

#4 - - Isabell:

Aah det har jag:) sj?



Puss!

#5 - - Carro:

Helgen har varit bra :) din då? Puss

#6 - - V:

jajamänn :)

#7 - - Penajs - tankar, foton & musik:

vad vacker hon var!

ställ gärna frågor till mig i bloggen :)

#8 - - Christina:

Svar: Idag så blir det bus med hunden och sedan bio ikväll! En lugn lördag för en gångsskull, själv? :)

#9 - - Pauline:

sv: Logoped är en talpedagog, eftersom jag stammar så går jag till en sån :)

Puss o kram

#10 - - Fanny:

sv: Ja, fast jag har inte sett filmen ännu faktiskt :o

Men jag vill se den, men har inte pengar & tid just nu..

Ja, det var riktigt kul faktiskt :) skönt att komma bort från vardagen lite.

Jo, min dag har varit riktigt bra. har varit ute och tagit lite foton och bara tagit det lugnt.

Hur har din dag vart då? :)

puuuss <3

#11 - - I Z Z A H - S V A R A R:

ah okej hehe :P

så vad ska du hitta på ikväll då ?

#12 - - Heyli:

50 mil ovanför stockholm, inte så överdrivet långt upp, men kallt som satan! idag var det dock plusgrader, så temperaturen varierar ju liiiite :p

#13 - - hey:

Fredagen var helt okej haha :)



Svar: MM de var jättegoda också!

#14 - - Becca:

ja,hon är så vacker :)

#15 - - emelieemelie:

ja alltså fy för allt göra som finns, då man måste ta de på de lediga dagarna också ;d haha

#16 - - Liene:

sv. det är väl okej:) hur är det med dig?

Jag måste också städa, men jag brukar skjuta upp sånt ett par veckor, haha.

Snygg bild!

#17 - - Andrea:

Vad härligt att det är bra med dig :)



Jo, det är finfint med mig också, jag ska bara umgås med min pojkvän ikväll. Vad ska du själv göra?



Puss :)

#18 - - Hanna:

Den är köpt på bik bok. :D

#19 - - Angelica:

just nu med äldreomsorgen tillfälligt tills jag börjar plugga =)

#20 - - Cajsa:

oj, oj! XD igår gjorde jag så jääävla mycke så du antar inte! XD Hahhaha! :P

xx Cajsa

#21 - - Jennie:

Ja lady GaGa i all äääära! :)

Haha ok, jag va dum och kollade upp det! hade velat att en annan skulle vinna så e lite sur! haha



Jo det e finfint! Har lite ont i halsen men ska knarka halstabletter så blir det nog bra, själv?



puss<3

#22 - - N E L L I:

Allt är finfint. SJ då bab? ;)

puss

#23 - - emeli:

läs mitt NÄST senaste inlägg o kopiera om du har lust! ta det i alla fall med ett glatt humör :)



kram på dig!

#24 - - nathalie:

fin blogg!

#25 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jobbigt att behöva diska men nödvändigt :P

#26 - - hanna♥:

jorå med mig är det bara bra nu, lite tjock i halsen bara för typ 5 dagen börjar bli trött på det nu :p.



med dig då söt ? ;)<3

#27 - - Maja:

Ja jag hör nog också att det är sött. Men det är väl sådär när det gäller en själv, då är inget sånt där sött...

#28 - - frida:

vad tkr du om Lady Gaga? :)

#29 - - Jessica:

sv: ja det är bara bra, hur mår du?

Haft en bra helg?

#30 - - Cajsa:

ÄLSKAR DEN DÄR BILDEN! :O

allt bra med dig idag?

xx C..

#31 - - Helena:

Jag hade en helt okej Fredag :D



Puss !

#32 - - Anna:

du, det tycker jag. haha. Men tack då :D Hoppas du haft en bra helg.

#33 - - Maria:

Sv: Tack louise :)

ja har haft en bra helg och du ? :)

kram

#34 - - alec:

hej sötast.

jag mår bra, är lite nervös ska till skolan snart :) men det är roligt thihi..



vad gör du idag?

krama om

#35 - - Alexandra:

SV: Tack så mkt:) Jaha okej :P men jag ska nog lägga upp någon video när jag åker så då kan du se där istället :)

#36 - - sadia:

fin fin bild :)

#37 - - LIFE BY Marielle:

Snygg bild där!



Jadå min också :) men nu blir det ännu en stressig vecka tack vare skolan. men jag ska nog kämpa igenom det här! KRAM

#38 - - Linda.:

JA VISST ÄR DEM BÖCKERNA BÄST!

man lever sig liksom in i en helt annan värld! :)

Thihi ^.^ Jo med mig är det bra, hur mår du då?

#39 - - CARRO - ThinkPink ♥:

sv: Jodå min helg har varit lugn och skön :)



Hur har din helg varit?

#40 - - Anonym:

Tack för den fina komplimangen för min 'header'! :-)



Med önskan om en superb måndag!



#41 - - Anonym:

fin bild!

#42 - - Evelin:

Jo med mig är det bara bra :)

Hur är det själv?

#43 - - matilda:

gu va fin header du har, typ dösnygg!!

;)

#44 - - emeli:

tjabba :D hur blev din start på den nya veckan?



kramar

#45 - - Alexandra:

SV: Tack så mkt igen gumman <3

Till top