Stan

Så nosigt det bara kan bli!

Ja, usch vad jag är dålig på att uppdatera nu förtiden. Men det kommer snart att bli en ändring på detta.

I helgen har det i ärlighetens namn inte hänt så mycket. Mestadels fixat här hemma, rensat min stora garderob från lådor. Tro mig, det är massor att lådor & skräp. Säkert hälften kvar ialla fall. Man blir ju snabbt trött eftersom man ska springa 5 trappor & sedan ut i kylan för att dumpa dom i en återvinings central.

Önska det fanns en container utanför mitt fönster, så jag bara kunde släppa ner att genom fönstret istället.

Vaknade för några timmar sedan. Funderar på vad jag ska hitta på. Kanske åka in till stan & se vad som finns kvar från rean?

Hur ska ni fördriva denna måndag?
#1 - - annika:

jo min helg har faktiskt varit ganska bra, har mest tagit det lugnt & umgåtts med vänner =) hur har din helg varit då =) ?

#2 - - Alexandra:

sv: I would ;P if I could...

#3 - - Louise:

Okej då vet jag (:

Hur mår du idag då?

#4 - - JESSICA:

Ja det har jag verkligen haft, dudå :)?

#5 - - Fanny:

sv: Okej, skönt det också :)

Själv har jag tränat och duschat, och nu ska jag städa upp lite här :)

allt bra annars? :)

puss!

#6 - - marie:

skönt att städa undan lite :)

jag har plockat bort julen idag och försöker nu städa ordentligt men det går lite sådär :)

kram

#7 - - louise:

gillade den jättemkt, men jag föredrar ändå filmen ;) . Gillade du filmen elr boken bäst?

#8 - - Olivia:

Jo, min dag har vart helt okej ;) din?

#9 - - Lisa:

min måndag har hittils bestått av fika och shopping :)

#10 - - Olessia:

den har varit okej :) jobbat, varit på bio och så :D själv då?

#11 - - sandra:

tack :) jahrå

själv då¨?

#12 - - alec:

älskling..

jag har haft en jätte bra helg... du då?



Miss u baby girl

#13 - - Paulina:

Hoppas du får en grym kväll!

#14 - - Erica:

Det är samma för mig, har så sjukt mkt skit som ska slängas men man har ju inte orken eller lusten att bära ut det och åka till en soptipp å slänga i den här kylan...:S

#15 - - Sophie:

Jag skulle behöva lite hjälp med vad jag ska flyga i för kläder när jag flyger till thailand snart :)?

KRAM

#16 - - LIFE BY Marielle:

Ja absolut :) okej vad härligt gumman! Ställ gärna en fråga i min frågestund! Pusskram

#17 - - Liene:

sv: tack så mycket:D jag hade en helt okej födelsedag.

Jag mår finfint, du då?

#18 - - soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D:

sv: tack gumman, glad jag blir :)

det låter bra det.



i helgen har jag bara vart hemma och tage det lugnt, är sjuk :/ själv? puss!

#19 - - Matilda:

Sv: Ohh.. filmen var så bra, så mysig och härlig :)

Vad hittar du på ikväll då? :)

Kram

#20 - - anna:

nej gud vilken söt bild :)

#21 - - Marie:

Jag fördrev denna måndag med att gå på stan, :)



Jaa, det tycker jag också att det är! :)



Jadå, min helg har varit jättebra!

Din också? =)













#22 - - Millan:

Nej bokens namn :)

#23 - - S A N N A:

sv: ja visst är dom vrålsnygga? :) <33

#24 - - Becca:

Hej!Jo,det är bara bra med mig,själv då?

#25 - - Liene:

sv: okej:) då kollar jag in senare då.

#26 - - Nina:

naaw vilken sötnos :)



kram

#27 - - tezza:

hehe jo, blev rätt nöjd=)

jadå, den har varit bra=) hur har din dag varit?



puss

#28 - - Lexie:

jag har haft en jättebra helg :D sj? :D

#29 - - Vanadesse.:

tack söt :)



dagen har endast gått till att plugga. sjukt tråkigt! vad händer i veckan då gumman?

Till top