Promenad

Kom precis in från en lång promenad med lillskruttan.

Alltid lika roligt att se henne springa runt i snön. Men fy fasen va kallt det är här idag. Fick dra på mig mössan, halsduken & Tonys handskar.
Kiwi hade sin fina blå tröja med vita tassar på.

Vad ska man göra nu då? Kan ju i huvud sig diska från igår. Känns så skönt att bli av med allt som ligger på diskbänken när man ska laga mat, tycker ni inte?

Ikväll hoppas jag på bio, vill gärna se "Yes man" innan den slutar gå på bio. Men jag är ju bra sugen på att se "I taket lyser stjärnorna", läste ju boken när jag var yngre, skulle vara skoj & se filmen nu. Har någon av er sett den?

Puss på er!
#1 - - mariana-DG:

nej det var en hel del ;/ & nu i natt har vi haft inbrott med,



okej bra att allt e bra för dig :)<3

#2 - - mariana-DG:

nej det var en hel del ;/ & nu i natt har vi haft inbrott med,



okej bra att allt e bra för dig :)<3

#3 - - mariana-DG:

nej det var en hel del ;/ & nu i natt har vi haft inbrott med,



okej bra att allt e bra för dig :)<3

#4 - - Zandra:

sv: Jadå, inte hänt så mkt än, annars så :)

din med? :)

Kram!

#5 - - Jenny:

jag har inte sett filmen än, men jag minns att jag gillade boken så ska väl försöka se den snart :)

#6 - - Rebecca:

Söt bild! :)

#7 - - georgia:

jarå de har jag gumman, sjdå? :)

puss

#8 - - Sufie:

Fin blogg :)

#9 - - Emelie:

Guud vilken gullig hund!!!! :):)

Jag har inte sett filmen men skulle gärna vilja se den :)

#10 - - julia:

haha söt!

#11 - - PERFEKTION:

ha ha. men då är de nog lka bra att du siktar in dig på onsdagar så kaaanske de hinne göras innan fredagen då :)



dagarna har varit så bra så.. igår var vi på båtmässan och än idag har vi inte hunnit göra nåt speciellt.

#12 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

aww sådan sötis hihi

#13 - - rosha:

Hehe aww vilken söt hund:) fin blogg också!

#14 - - NIKI:

naaaw

#15 - - LOVISA:

haha va söt lite prick!

Till top