Pannkakor!

Vilken dag det har varit so far! Det har varit riktigt roligt!

Idag blir det mumsiga pannkakor här hemma.
Var så himla länge sedan, så nu var det dags. Älskar pannkakor med jordgubbsylt!

Tyvärr blir inte mina pannkakor lika snygg som dom på bilden. Men minst lika goda.
Fast de på bilden är amrikanska pancakes! But anyhow, det ska bli riktigt gott!

Har ni alla haft en lika bra dag som jag?
#1 - - pramita:

precis, hatar verkligen den perioden!

Jodå min dag har faktist varit helt okej :)

din då?

#2 - - anna boström:

Nee de heter inte putsar :/



nee ja bor inte i lkpg, ja bor i mjölby, men jag går i skola i linköping :)

pusss

#3 - - Anna-Maria:

Tack så mycket, jajamensan :)

puss gumms!

#4 - - louise:

japp, jag med. Snart ett år ju ;) !

#5 - - Sweet life style:

åh, smaskens!

#6 - - HANNAS:

sv: Precissss, det borde hon verkligeeen...

#7 - - gabbi:

har nu satt igång en frågestund i min blogg, så kika gärna in & lämna en fråga eller två. :) blir glad av alla frågor jag får :) kram

#8 - - louise:

Så bra att du mår bra:) Åh vad gott med pannkakor!

Jodå jag mår också bra=)

puss

#9 - - JESSICA:

Okej, hoppas du finner något då =) Är det inom något speciellt du vill jobba med?



Jag har haft en skön stund på stan, och hoppas resten av dagen blir bra den med! Hur har din dag varit :) ?

#10 - - Olivia:

Åh okej, alla har sagt olika, vet verkligen inte vilken jag ska välja!



Jodå det har jag :] Själv då?

#11 - - Alexandra:

sv: En sida man ska vara medlem på...

#12 - - Fannyf:

Gud vad gott :D

sv: Ja, rätt bra ifall man orkar hålla dem :D

Idag har jag rensat garderoben och plockat bort julgrejer. Känns skönt!

Nu om en stund ska jag träna.

Händer hos dig då? :)

pussar!

#13 - - tezza:

härligt=)

puss!

#14 - - Maria:

jo det var kul, desvärre är jag inte så duktig på det menmen ;p ååh gott me pannkakor!

#15 - - emeli:

åh, vad gott med pannkakor :)

Jorå, den är helt sevärd i alla fall, Australia. Men jag undrar lite om den fått lite för god kritik. Den var liksom så storslagen att den nästan blev för överspänd på något sätt :p Vad känder hos dig ikväll då? :) Jag ska på bio igen! Puss!

#16 - - anna:

har haft en riktig skitdag.



ser gott ut!

#17 - - malin:

sv: tack så mkt -:D

#18 - - Mikaela:

hej! :)

kika gärna in på min blogg och ge mig tips på hur man lär sig engelska på bästa sätt! :) ha en bra kväll!

#19 - - hannah:

har mimmi designat din blogg?

#20 - - Sophie:

Svar: Ja jag fick den i julklapp :)

Den har varit riktigt bra, shopping. Hur har din dag varit :)?

KRAM

#21 - - Marie:

Sv: Okej, :) Men det är ju roligt att vara ute och titta bara, :)



Jadå, jag har haft en jättebra dag!

Du med? =)



Puss!

#22 - - J..:

Sv: Ohh tack så mkt :D Joo designen har jag gjort sj :D

#23 - - Vanadesse.:

tack sötis :) det går nog bra hoppas jag. lär märka det närvi får tentan imorgon haha :) haft en bra dag?

#24 - - Erica:

Ja nu har vi fått ner alla julsaker, och rensat all skit ur skåp åsååå..fan va prylar man samlar på sig..å i en liten etta också , haha.



Annars har jag haft en bra dag, käkade tacos precis:)

ååå pannkakor... FRUKOST IMORN:D hihi.



vad har du hittat på?

Kram

#25 - - Linnéa / ELW:

Ååh vad gott det ser ut =) Mums!

#26 - - Elina:

Gott med pannkakor :) hihi

Till top