Louise tipsar!

Yes, jag hakar på också!

Tack vare Nina, så tänkte jag tipsar om en mascara som som ligger varmt om hjärtat.

Denna är Intense XXL Volume.


Köpte denna på rean och tycker den funkar väldigt bra. Ger mig långa fransar, vilket är något som jag eftersträvar.

Men jag har konstaterat att det är väldigt olika. Denna passar bra på mig, men kanske inte just dig? Man får helt enkelt testa sig fram.
#1 - - louise:

jo,det klart. Jag hoppas verkligen den kommer till sverige! (: har du också bloggat sen mars? ;p

#2 - - Rebecca:

Sv: Tack :)



Bra tips!

#3 - - Mariah N:

den låter bra,min favorit just nu är Hypnose fr Lancome.

#4 - - Fanny:

sv: Okej, vad bra :)

Jag tränar hemma, cyklar på motionscykel och sen en massa rygg-, mag-, ben- osv. övningar. :)



pussar!

<3

#5 - - Jagheterintesune:

Okej, lägger till dig nu med. :)

#6 - - Lisa:

svar: ja tack, det är bara bra här :) själv då?

#7 - - Olivia:

Ja, visst har hon! Älskar hennes hår ;] <3

Inget speciellt, börjar skolan på torsdag :(

Själv då? :*

#8 - - Jessica:

Fint öga! :)

#9 - - Maria:

yes:D

#10 - - Olessia:

såg på filmen australia :D den var bäääst :D

#11 - - Micke:

För tillfället tävlar jag ut Spotify, va med och tävla?!



www.tafsa.se

#12 - - Alexandra:

sv: På med joggingskorna bara :D Ja, allt är finfint. Och med dig?



Nattis

#13 - - Erica:

Ja men precis =/



Njaaa dagen har varit helt okej förutom att jag började jobba idag igen sen den 18dec..fast som tur är så är man ju ledig imorn igen;) bra start haha! Annars sitter jag å ska kolla på film me hjärtat strax! Själv då?



Kram

Till top