Jordgubbssmoothie

Ingredienser 4 portioner:
* 1/2 l jordgubbsglass
* 3 dl vanilj youghurt
* 2 dl frysta jordgubbar

Gör såhär:
Skeda glassen i en mixerbägare eller matberedare. Häll i yoghurten & tillsätt de frysta bären.
Mixa tills bären malts sönder & drycken skumar. Häll upp i glas, granera gärna med en jordgubbe eller två & servera med sked.

Gott va?
 
 

 
#1 - - alec:

hej tjingelingen gumsan

hur mår du mitt hjärta?? vad har du för dig?

saknar dig

#2 - - Agnes:

Tycker jag med:)

Har du gjort idag då?:)

#3 - - PERFEKTION:

lyx-smootie med glass i :) mina brukar vara nyttigare..



jo med mig är de bara bra. jag väntar på att jag ska gå ut och gå med en vän..

skönt att ha en viss städdag så där. hur kommer de sig att de blev onsdagen? mina brukar få vara på torsdagar då den dagen är närmast helgen (förutom fredagen och då vill jag ju inte stda..) kram

#4 - - [email protected]:

-Skönt att det är bra med dig vännen. Jodå,det är bara bra. Skola som vanligt,fast det var en skön torsdag :) fast kände mig lite seg i kroppen och var trött :/ somna efter One Three Hill hehe :) Hur har din dag sett ut då hjärtat? :)



Kram!

#5 - - Maria:

Ja klänningen var jätte söt :)

åh gott med smoothie ! :) i

#6 - - Becca:

jummy jummy

#7 - - A -*:

Idag va det ganska jobbigt, riktigt falskt kändes det att le och vara glad. och så var det lite närg¨nget eller aa ssv¨rt att förklara med mitt ex idag.. :/ sjdå??



Jaa de var det:;O

#8 - - Becca:

hoppas man har råd med en lite längre fram :)

#9 - - Sofie:

najs :D måste prova

#10 - - Helena:

Sv: Jag har inte ridit på jätte länge jag heller :( Dom är ju mysiga djur :)



Dagen har varit bra, skolan och lite sånt :)

Hur har din dag varit ? :)



Puss

#11 - - Alexandra:

joda dagen har varit bra, var ledig! ;D hehe.. din då?^^

#12 - - julia:

Jaa det har jag :) själv?

#13 - - Emelie:

Jora :) Själv??

dendär smoothien lät riktigt god!

#14 - - Nikolina:

det är helt okej här, lite sjuk bara :D

#15 - - MalinCaarné - Kristianstads fashionista:

idag händer inte så mkt, ska nog ta det lugnt bara, själv då?

#16 - - Alexandra:

jo den har varit helt okej :) din?

#17 - - Penajs - tankar, foton & musik:

ja hihi:) Åh vad god den där ser ut! nästan så man ska göra en sån i min rosa mixer;)

#18 - - Lollo:

låter supergott!

#19 - - Julían Hernández:

jaa :)

#20 - - Clara - Pussit ♥:

jaooo -.-







#21 - - Nathalie:

gud va gott. det får jag prova:)

#22 - - Aysel:

- det såg gott ut :)

#23 - - Aysel:

- absolut :D händer då?

#24 - - georgia:

mums! gottigott :D

#25 - - sara:

testade göra sånna idag. mina blev sjukt goda! :)

Till top