#1 - - alec:

HAHHAHA vad söt du är.. hahaha



TACK GUMMAN::))



hur mår du söt???

#2 - - Fanny:

hehe okaj!

#3 - - JOSEFINE:

hahaha

#4 - - Penajs - tankar, foton & musik:

tack så mycket!:)

idag har jag städat! så har jag gått en promenad med min vän joel:)

själv?

#5 - - Linda:

hahah!

#6 - - Anonym:

Haha, lika som bär ;D

#7 - - Amanda:

Sv: Jodå :) min dag har varit helt okej.



Skön bild ;) haha.

#8 - - Anna-Maria:

presenterna var de bästa :) fick massa mer än vad jag skrev, men det kommer upp imorgon! :)

haha, jo, fulve är mitt namn och SNYGGVE är ditt :D



PUSS :*

#9 - - JOSEFINE:

godmorgon :D

#10 - - nickie:

ja tack det har jag :) har du ? Kram!

#11 - - louise:

Några trevliga planer för denna söndag??=)

#12 - - Marie:

Härligt det! :)

Jag har mest tagit det lungt, du då? :)





#13 - - Elin:

Svar: Jo, men jag har den svenska på bevakning så får den så fort den kommer ut :D

Ha en bra dag! :)

#14 - - pramita:

Jodå det är bara bra med mig idag, städade nyss klart

hela huset så känner mig skit duktig nu haha :D

självdå?

#15 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

haha härligt när man kan bjuda på sig själv :D

#16 - - Pauline:

Nej fan va coolt :D Jag älskar Conan.

#17 - - Malin:

Gud va härlig bild, det fick mig att le, ett äkta leende iaf :)

#18 - - SANIBO:

hahahah!

#19 - - Becca:

:P

Jo,det är fint med mig,lite slö bara.Händer idag då?

#20 - - emeli:

haha :) charmig bild!



jodå, det är bättre idag, fast jag orkade inte att gå ut o springa :) åker o simmar någon gång i veckan i stället ;) hur har din helg vart?

#21 - - Helena:

Sv: Den är jätte mysig med :)

Dagen har bara varit bra :)

Har du haft en bra dag då ?



Puss !

#22 - - Olessia:

hahahaha underbart :D ja min helg har varit bra :) din helg?

#23 - - Malin:

naaw, det brukar det..:) gjorde det också. Thihi tack gumman <33 bamsekraaam

#24 - - Jennie:

hahahahha :D

#25 - - LIFE BY Marielle:

höhö :)



Idag har jag varit hos min kille, resten av dagen måste jag ägna åt plugg.. själv då hjärtat? puss!

#26 - - emelie berglund:

dock är ditt hår lite finare och passar bättre på dig ;) haha



jah du med mig är de rätt så bra :D

hur är de med dig då? :D

#27 - - Bea:

SVAR;

Tack så jättemycket! :]

#28 - - Ebba:

Jag tycker attd en är skitbra! Lite seg där i mitten när hon bara låg på soffan hela tiden, men nu är den mycket bättre!

Puss!

#29 - - anna boström:

Tack, ja man måstej u alldtid göra sitt bästa ;)

#30 - - saandra:

hehe okej;) nja inte mkt. kom tillbaka imorgon till min blogg och svara på nya frågor;)

#31 - - Maria:

Fin blogg :)

#32 - - Natalie:):

haha nice:)

fin blogg !

#33 - - Malin:

Haha, väldigt bra ordvits.



Det blir så med endel saker, när man väl lägger märke till dem finns de överallt.

#34 - - Elie:

Snygg blogg tjejen! Hur mkt tid spenderar du på din blogg? ha en toppen dag! kram

#35 - - paulina:

svar. hahaha de låter ju kanske inte så bra då!

jomen visst är de så, den blir mycket bättre ju mer man läser av den :)

ja min helg har varit underbar, din då ?:)

#36 - - Mimmi:

Breaking dawn är sådär men vill läsa den på svenska, och dom andra är bra, är kär i dom=)



Puss

#37 - - Anonym:

#38 - - Vanadesse.:

HAha vilken rolig jämförelse! skitlikt ju hihih :P

Med migärdet oxå bra. JAg har heller inte gjort så mkti helgen faktiskt. Jätteskönt verkligen att vila upp sig efter intensiva tentadagar!

Pusspå dej!

#39 - - Cajsa:

haha nice gumman! ;-)

allt bra med dig dåe? :)

xx Cajsa

#40 - - Pauline:

Jo, den har varit lugn och skön faktiskt :) sj då?

Puss & kram

#41 - - Alexandra:

hhaha klockrent tjejen:)

#42 - - Maria:

Haha, det där var ju kul :D

Till top