Hemma

Nu är jag äntligen hemma. Gjort ett ärende & så.
Har lilla Kiwi i knät, stackarn är lite deppig, får ta hit Dino någon dag så får göra henne sällskap.

#1 - - Maria:

Ja jag har haft en bra dag och du ? :P

#2 - - louise:

Ja okej:D det skulle ju vara kul!



Så bra att de är bra med dig:D Vad har du för dig då?

Puss!

#3 - - Malin:

nej det är riktigt lugnt hos mig ig, själv då?=)

#4 - - melinda:

jodå, bara bra. sj? :d köpte nytt löshår igår så är så nöjd så haha

#5 - - Lisa:

Hur är det med dig idag? :)

#6 - - emeli:

njaa, ingen höjdardag. lyckades få en av mina vänner besviken o ledsen, utan att jag förstod det, och undrar lite om jag ska ringa o förklara mig ..



själv? :) hur har din dag varit?

#7 - - LIFE BY Marielle:

Jadå, men jag är sjukt trött! Dudå? puss!

#8 - - BJERNHAGEN:

att den är ;) hihi

#9 - - Michis:

Har ni inte Dino kvar :) ?

#10 - - Monica:

Jaa hihi det är jag :) du med?

Ja precis, inte kan man vara rak och pinnsmal för en klänning som har som huvudmål att framhäva kurvor :D pusspuss!

Till top