Robert Pattinson

Jag är nog den ända som inte riktigt kände till att Robert Pattinson inte bara är bra skådespelare, utan en fantastisk sångare. Kan inte låta bli att sätta på repeat.
Vad tycker ni om hans musik?

Här är "Never think" som även finns med i filmen. 





#1 - - anna boström:

ohja! en jätte bra jul :) dudå?



gott nytt år!

#2 - - MOA:

daaaamn vad bra! :O

#3 - - olivia:

naa, inte riktigt min musik stil.. ^^



vill du vara snäll och hjälpa mig att bestämma vilken header jag ska ha på min blogg?

kram!

#4 - - SARA:

Vackert vackert!

#5 - - Cajsa:

hejsan tjejen! :D hur är 2009 so far!? :)

xx Cajsa

#6 - - Vivi:

Fin blogg

#7 - - Anonym:

Läs gärna min blogg som handlar om min vardag, mode, tips och tävlingar.

Lägg gärna en röst på mig i Dianasblogg.blogg.se till "bästa modebloggen"



//selmas fashion

#8 - - Mariah N:

ett bra klipp.

#9 - - Perfektion by Emma:

- oj de va mer än vad jag visste,



allt bra med dig sötnos?

#10 - - annika:

Jag är gillar hans musik en hel del =)

#11 - - ♥ Evelina H:

Jag hade inte heller den blekaste anning om att han var sångare! Fast sen så vet jag ju inte speciellt mycket om honom.



Fast det var en mysig låt.

#12 - - Elin:

Åh, den låten är bara så himla bra! Nästan lika bra som filmen och böckerna ;)

#13 - - Mimmi:

Robert har en härlig röst:)



sv: jodå det har varit bra kanske lite segt men annars så, själv då?=)

Till top