#1 - - Bea:

Super fint halsband :)

- allt väl med dig annars?

#2 - - felicia:

fint!

#3 - - Bea:

sv: Härligt :)

- med mig är det bara bra!



Tack så mycket du har ändat på din med va?

#4 - - felicia:

ja det är gott!



a det var det :)

helt okej, själv?



kram!

#5 - - Bea:

sv: hehe okej :)

- Jodå bara bra dag lite seg bara , sj då?

kram

#6 - - Maria:

haha nej , hon är ju inte det :P :)

åh snyggt halsband , :P

puss

#7 - - sadia:

jättefint halsband :)

#8 - - sthlmsjenna:

sv: jo jag rider. Har egen häst :D

sj?

#9 - - Marie:

Va fint det var!





Okej, va härligt!

Jo, det är bara bra med mig också!





#10 - - sara:

ja vilket gulligt halsband! :D

#11 - - MalinCaarné - Kristianstads fashionista:

Ja den låten är sjukt bra :)

Jadå, min gårdag var hur bra som helst..

hur mår dudå?

#12 - - Rebecka:

Okej då hehe :) Den har precis börjat hehe svarar lite sent:P Men än så länge har den varit bra, själv sötis ? Kram

#13 - - Carro:

ååh, tack så mycket, det behövs verkligen. :)



Vilken tur att det är bra med dig!

Vad händer i helgen då? :)



KRAMAR

#14 - - Liene:

gud så fin!



sv: min helg var både bra och dålig, din då?

#15 - - Mindy:

Söt halsband...I drinken är det jordgubbe yoggi en banan lite frysta jordgubbar...mums så gott...hoppas att du kommer gilla det..Ha en skön dag.kram

#16 - - emma:

fint det var :)

#17 - - CARRO - ThinkPink ♥:

sv: nä inte direkt :P



Åh så sött halsband!

#18 - - Emelie:

Vilket gulligt halsband! :)

#19 - - Gynning:

Jätte fint!!

#20 - - Nina:

gud så sött :)

Till top