Grattis!

Idag den 7:e fyller min älskade lillebror 16 år!

Jisses vad stor han börjar bli.
För inte många år sedan (okej, det är ganska många år sedan) var han en liten knodd som fortfarande gick på dagis. Nu efter sommaren ska han börja gymnasiet.

Min fina, underbara & roliga lillebror!
Grattis!
#1 - - Anna:

ta en titt på mina auktioner på tradera :)

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1542018&listtype=0

#2 - - BJERNHAGEN:

Eller hur :D åh så snygg..

puss

#3 - - Lexie:

haft en jättebra dag :) sj? :)

#4 - - N E L L I:

Ja, det är hon =)

Älskar henne och hennes utseende.

#5 - - N E L L I:

grattis på din bror!:)

#6 - - J..:

Sv: Tack! Min dag har precis börjat. Men att börja skolan är inte så kul... Sj?

#7 - - Armin:

Gattis till honom, hehehe.



Men alltså, var det då hon på¨min bild vann? Tabatha, för det har jag också sett, det är en nny säsong som går isf ;)

#8 - - Liene:

sv: mennågra sa sen att räknaren räknar för hela veckan så det är väl det:)

Vad många som fyller år nu, grattis till din bror!

#9 - - Elin:

Sv; Mysigt :)

Igår kväll (då du frågade) var jag hos en kompis. Du själv?



Ha en bra dag! :D

#10 - - alec:

grattis lillebror :)



Idag kommer min kp hit, vi ska gå promenad.. vad ska du göra vännen?

#11 - - JESSICA:

Vad roligt, jag tror de säkert är roligt :)



Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog ta en tripp ner på stan :) själv?

kram

#12 - - hannah:

nej jag bara kände igen stilen =)

#13 - - sadia:

grattis till honom ;)

#14 - - Maj:

Jaha, okej va roligt :) Va va de för ras?





Grattis till honom :)

#15 - - FEBB:

ja dte var ju så längesen :( <3, åh nej SHIT DET GÖR JAG INTE ALLSS!!! underbara louise :P

#16 - - Becca:

Ah shit!Grattis till din lillebror.dem blir inte yngre precis :)

#17 - - louise:

Nej, jag har nt hunnit se alla säsonger heller.. Den första kom ju när jag var typ 8 år så ja.. ;p

Till top