#1 - - Leia:

Ser gott ut!

#2 - - Agne:

Jag har vatt på bio:)

Ska du göra i helgen då?

Puss

#3 - - Penajs - tankar, foton & musik:

mums:D

#4 - - Milla.:

SVAR: Tack :) fin blogg du har.

#5 - - Milla.:

VIKTIG FRÅGA I MIN BLOGG, SNÄLLA, TA DIG TID OCH SVARA.

#6 - - Alexandra:

detsamma :)

#7 - - Milla.:

vad glad jag blir för sådana positiva kommentarer. tro det eller ej men jag är skrämd för livet pga av det. jag som har två småbarn, två underbara döttrar en på 4 år och en på 1 år vill verkligen inte att det ska hända. och jag är inte den ända om det finns ju massa föräldrar som då tänker på sina barn.

#8 - - * K Y S S A R:

Fan vad jääääkla gott :D ! Men mig är det fan strålande :D rummet är rent och det känns jäkligt bra!



Nu börjar man lära sig städa så :P



Hoppas att du får en jääääääääääkligt bra helg :D puuss sötis =)

#9 - - mariana-DG:

:) den kunde faktsikt varit bättre, ;/ din då<3

#10 - - Meg:

sv. Ja jo, jag tod det också lungan :p

Men idag ska jag nog bege mig in mot stan! :D



Bilden ovan ser väldigt aptitlig ut!

#11 - - rita:

ja, det är superkul! :'D hur får du fet stil när du kommenterar andras bloggar? :)

puss! :*

#12 - - ElinAlexi:

Gott gott gott! =)

#13 - - alec:

hej tjejen.. det är bra med mig, trött bara..

vad hittar du på i helgen då?

PUSS

#14 - - emeli:

MUMS!



hade en höjdarhelg förra veckan och ska ha en lika bra nu :) ska till stan med en vän idag o fika o sånt, så det blir super. själv? ska du hitta på nå kul i helgen?

#15 - - linda:

gud vilken snygg heater

#16 - - sadia:

det är ju så gott :D

#17 - - JONNA:

sv: så lite så :)

ha det bra sötnos!

#18 - - stockholmsjenna:

sv: men finns det ingen ridskola i närheten? eller ett billigare men bättre alternativ för duktigare ryttare är ju att skaffa medryttarhäst :)

#19 - - Julia:

jag var ute och åt med vänner sen åkte vi hem till mej och hade mini fest igår. sj då?

#20 - - Mimmi:

Åh va gott:)

Puss

Till top