#1 - - Rebecca:

Ja eyeliner kan göra så mycket ;)

#2 - - Anna-Maria:

Jaha :) Vad gick du för program då?

Otroligt fina ögon, eller ja.. hela du är ju fin!

PUSS :*

#3 - - B R O W N S U G A R:

Sv: riktigt gott :)

#4 - - Monica:

Måste testa :D



sv: Jaha, hihi då förstår jag :)

Jadå, lung och skön helg.. du då? :D



<3

#5 - - Blondheads:

Tja Blondheads.

Vi är två blondhuven som har en riktigt blond blogg.

Vi har just börjat, det är riktigt blondt.

Så läs våran blonda blogg, blondie!

http://Blondheads.blogg.se

#6 - - Cajsa:

god morgon! :) Jo, alltså... nja, att kliva upp är den sega delen av dagen och det är typ det som jag har hunnit göra.. XD hahaha! :P Du då? (A)

#7 - - joss:

snyggt :)

#8 - - nathalie:

sv: hihi :) jadå! allt bra me dig? <3

#9 - - jonna:

svar: ja dne har vart super:d själv? PUSS

#10 - - v:

sv: visst är den fin! :)



jag köpte den innan jul men den finns säkert kvar :)

#11 - - Sandra:

Snygg design på bloggen! :)

#12 - - Pauline:

sv: Jovisst är jag det :)

Nej, jag tog inte åt mig alls, tvärtom. Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste vad "bruno" hade skrivit om mig :P



ojdå, :S Hur kommer det sig?

Jag börja ju inte prata förrän jag var 3år ungefär, mamma trodde först att jag var döv :P he he. Men sen kom det fram att jag stammar. Jag och min syster (lottiizz) lekte alltid när vi var små, hon var den enda som förstod som få ord jag sa :)



Jo, allt är bra med mig. Har precis stigit upp, så jag tänkte skriva ett litet inlägg sen käka frukost :) sj då?



Puss o kram

#13 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

inte under hennes första del, när hon insåg ja-du-vet-vad :P och kände kärleken. men under jacobs del... man blev ju knäpp på henne! skäprning bella! men sen förstod man henne förstås hihi

#14 - - L o t t i i i z z:

Så fint snäckan :)



Ja det är verkligen helt sjukt att det bara kan finnas såna människor, det gör mig verkligen förundrad och arg asså! Men det va ju skönt att lillsyrran inte tog det så hårt i alla fall, va nog mest jag som blev förbannad.. men tycker verkligen inte att sånt ska förekomma.



Jotack, allt e fint med mig :) Äntligen känner jag att jag börjar bli frisk! Känns super skönt! Helgen har varit väldigt lugn.. har ju bara legat hemma i feber :( bhuhu! Sj då gumman?



PUSS & KRAM

#15 - - Mindy:

HA en skön tisdag..snygg sminkning :)

#16 - - Jennie:

Tack så mycket...sitter nu hemma från skolan pga. förkylningen och halsonten! haha



Jo den e väl rätt ok hittills, väldigt seegt går det bara. sj?



puss

#17 - - Tipp Topp:

Besøk http://tipptopp.blogg.no/ i dag! :)



Skriver om supre sparetips og gode råd, på en lettlest og underholdene måte.



Bloggen er allerede stor i Norge.



Velkommen!

#18 - - Helena:

Jag håller med dig :D

#19 - - Perfektion by Emma:

I helgen tog jag de mest lugnt, har varit lite krasslig och jag har mer eller mindre legat nerbäddad i ett par dagar nu.



Hur är de med dig och vad har du själv hittat på?



Nu ska jag lägga mig på sängen och fortsätta med "om jag kunde drömma"

#20 - - I Z Z A H - S V A R A R:

jo du jag e nöjd me mina saker jag fick hem :D



aha okej hur länge stannade dina kompisar hos dej egentligen ? hehehe :P

#21 - - Heyli [Just nu: Bloggdesignutlottning!]:

jordå idag är en bra dag, ledig så det känns skönt. hur har din dag varit då?

#22 - - Carro:

Njaa, min dag är sådär.. är super trött, tror jag har feber och har kanon dunder ont i huvudet :( Så min dag är väl inte sådär jätte bra?!



Tur att din dag varit bra då :)

#23 - - Linda.:

Vad bra! :)



Thihi ^.^ Idag har jag inte gjort mycket alls,

bara chillat typ! Vad har du själv gjort då?



Puss.

#24 - - alec:

tråkigt att du gått igenom samma sak :(



det går bra i skolan, är super glad :)

Hur mår du? vad gör du om dagarna=

KRAMA OM DIG HÅRT

#25 - - Elin:

Sv: Mjo.. utanför filmen är han helt okej men han slår ändå inte Robert ;)

Kram!

#26 - - Maria:

Ja det har jag och du ? :)

#27 - - Lexie:

I agree :D

#28 - - SANIBO:

sv: ja really :)

#29 - - Nathalie Franzén ♥:

Sv: jag har haft det helt okej idag faktiskt :D själv då ? pussar :D

#30 - - melissa:

det är fint med eyeliner :)

#31 - - Alexandra:

Gud va fint:)

#32 - - hanna♥:

jorå men bättre blir det iafl! :D



nja , jag gick tillbaka till skolan idag efter 1 vecka, det var tugnt men annars var den bra :D



hur var din dag då ? :)<3

#33 - - * K Y S S A R:

Sjukt snyggt det är :D förr kunde jag inte gå ut utan den :P



Du får gärna svara på Dagens Fråga om tatueringar i min blogg :)

#34 - - matilda:

yes det har jag, har du? :)

btw joina gärna min tävling på bloggen :)

#35 - - Anonym:

kan göra mkt !



jag ska nog bli civilingenjör ! :) men någon rolig inktning !

#36 - - angelica:

/ Angelica

#37 - - Frida:

Oja! det gör ögonen SÅ mycket hetare. Personligen är jag ett stort fan av Skuggade ögonlock.. Markerad linje och sedan skugga den! Smoking hot! Allt bra annars? :D <3

#38 - - Sandra:

Mycket snyggt!!



Tack så mycket

Min helg var bra, hann med mycket kul. Hur var din?

#39 - - sofia:

yes eyeliner is the shit!

#40 - - Penajs - tankar, foton & musik:

jag förstår det! alla säger det:) hihi<3

#41 - - Louise - Sveriges största au pair blogg:

Jo de är bara bra här, jag är fortfarande i USA dock. Men åker till Turkiet i början av juni eller så. Innan dess blir det hemfärd till Sverige, om 36 dagar. aaaahhh!!



Va gör du där hemma då?

Planerat semester för sommaren än?

Om inte så måste du ta och åka till Turkiet och hälsa på mig när jag jobbar där.



Kram Louise

#42 - - Em:

ja det är just det. att jag inte gillade den andra boken. jag tyckte att den förlorar sin charm lite när de tv inte är tillsammans och de tog den ett steg för långt med allt der dät om varulvarna, de kunde tonat ner dne delen lite ialla fall. köpte den tredje boken idag ialla fall. jag hoppas att den är lite bättre. kram

#43 - - S A N N A:

vafint de blev! :*

#44 - - LIFE BY Marielle:

Ja det är sant :)



Hur är allt idag och vad ska du göra? PUSSS

#45 - - sadia:

snyggt det blev :)

#46 - - Andrea:

Oj då, haha. Vilka nattsuddare ni var då! Jag försov mig imorse, så jag ska bara vara hemma idag. Ska försöka hinna med lite pluggande och förhoppningsvis så är tvättstugan ledig :)



Puss!

#47 - - denise:

det har jag på mina ögon idag=)!

#48 - - Daniel:

Bra att veta så här på morgonkvisten!

#49 - - stockholmsjenna:

de e faktiskt sant. jag tycker ögonfärgen blir så otroligt intensiv med eyeliner

#50 - - caroline:

Idag har väll varit en ganska bra dag, själv då? :) Puss <3

#51 - - SARA:

Så snyggt :) Jag köpte en eyeliner för ett tag sedan som är kolsvart med glittrar lite. Den är super! :)

#52 - - hej:

det är faktiskt sant! Fint hår du har :O Herregud!

#53 - - emeli:

vad fint det blev!



under helgen var jag på bio o umgicks med vänner :) en bra helg hade jag, alltså!



hur har din dag varit idag då? :)

#54 - - Linda:

Hej hopp!

Allt bra? :)

#55 - - Liene:

mycket skillnad!:)



sv: min dag var bra, iaf igår:) din då?

#56 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

superfint =)

#57 - - Fanny:

sv: Okej, låter kul :)

Allt är väl helt okej med mig, men känner mig lite ner och är trött som tusan. suck

Hur är det med dig då? :)

Hoppas allt är bra,

puuuss <3

#58 - - S O L I N:

Snyggt!

#59 - - frida:

kolla mitt inlägg! om Lindsay Lohan och samantha ronson! :D

#60 - - frida:

fina ögon :)

#61 - - L o t t i i i z z:

Hej snäckan!



Sv; ja fyy kan inte fatta att folk kan utsätta sina med människor för sånt.. blir så arg! grr! Va bara tvungen att skriva ett inlägg om det.. för sånt ska verkligen inte få bero!



Allt bra idag gums? :) KRAM

#62 - - CARRO - ThinkPink ♥:

Allt bra med dej idag?

Ha en härlig fredag!

#63 - - Helena:

Godmorgon! Svar: Det är ju inte klokt, det var ju inte avtalet och de måste hålla vad de lovar om de går ut med en sån grej. Tack för att du hörde av dig, skall ringa på måndag och då ta upp hur många som de blåst. Mig slipper de inte undan, hihi. Önskar dig en trevlig helg!

Till top