Eclipse

Känns som även jag har blivit del av Twilight hysterin.

Okej, så illa är det inte. Drömmer om karaktärerna precis, men jag hade en ganska sjuk dröm en Kenza?! haha ja, tro vad ni vill.
Nej, men mina senaste bok inlägg har nästan bara varit om böckerna & filmen.

Idag efter jag var iväg med några ärenden så gick jag in till stan för se om jag kunde hitta den 3:e boken av serien om Edward & Bella. När jag travade in till bokakademin så fanns den inte. Mitt hjärta befann sig bokstavligen under golvet.. Besviken gick jag därifrån & hamnade på något sätt inne på Åhléns bokavdelning. Vad hittar jag inte där om inte den 3:e boken! Överlycklig tog jag den under armen till kassan.

Har läst några sidor, ca 150. Är redan överförtjust i boken. Kan ju meddela att jag läst ut den andra boken på knappt 20 timmar. Men riktigt så ska det inte gå denna gång. Ska verkligen njuta av boken.

Vad har ni gjort denna fredag?
#1 - - SANIBO:

åh, man blir ju bara mer och mer sugen på böckerna!

#2 - - Jag och fotbollsspelarn:

Jaa :) haft jättebra jul och nyår. Själv då?

Kram

#3 - - SANIBO:

sv: thanks!

jadå, hade en skitbra nyår. du?

#4 - - marie:

jag var på Åhlens och skulle köpa böckerna idag men de hade inte en enda..

japp, jul och nyår har varit bra!

själv då?

puss

#5 - - jeanny:

sv: aha okej :) men den blev jätte fin :)

#6 - - Maj:

det har jag verkligen haft! Själv?

#7 - - Nina:

hej raring! :)



mitt jul & nyår har varit toppen. god mat & fint sällskap :) själv då?

puss

#8 - - Linda:

Hahah! Läste du ut en bok på under 20 timmar?? Snacka om storläsa!

#9 - - e:

Ibland går det för fort att läsa vissa böcker, man vill ju njuta :-D

#10 - - Liene:

sv: tack:D bra att alla tycker det för då behöver jag inte ha dåligt samvete över att ha gjort en dålig åt någon annan.

Hoppas att du mår bra?

#11 - - Helena:

Sv: Jaa, jag längtar tills det kommer hem i brevlådan :)



Ja jag har haft en mycket bra jul:) Du då ?



Puss !

#12 - - sadia:

den verkar väldigt bra, populär är den också ;)

#13 - - pramita:

hej!

min jul var perfekt :)

men nyår var inge vidare sjävldå?

kramar

#14 - - Fanny:

sv: Tack så mycket söta du! :)

Vad händer ikväll då?

puss!

#15 - - Louise:

sv: jag är fortfarande inte klar med tvåan, men nu är jag halvvägs och det är väl egentligen nu det börjar hända lite saker. Innan tycker jag som du säger att det va mycket upprepning om hennes ensamhet osv. Men den är underbar ändå:D Jag längtar tills jag får börja på trean, den säger de flesta är bäst?



Men du.. jag undrade om de där linserna som man skulle få gratis om man hade bloggat i mer än två månader eller vad det va...har du fått dem ännu?



Puss!

Till top