Roligt att veta

Dr. Bombay gör come back!

Juste, ni hörde rätt.
Den fåniga, men ack så roliga Dr. Bombay uppträde igår i Västerås, på Silk.

Här kommer ett liten intervju från vlt.se:
Vad kommer du att bjuda på i kväll?
- Bara godbitar, bara hits!
Var har du hållit hus på senare år?
- Japan, Kina, Korea, Italien, Skottland... det är mycket att göra i varje land.
Vilka är dina fans egentligen?
- Alla som har barnet inom sig. Och de som säger att de inte gillar min musik börjar dansa och sjunga med så fort de får lite brännvin i sig.


Tyvärr missade jag detta, blandade ihop dagarna, fick för mig att det var idag.
Hade tusan i mig varit skoj att gå på!

#1 - - Agnes:

Gör det:) Den var jättebra.

#2 - - alec:

jag vette sjutton vad jag ska göra.. ta det lugnt typ..;)





PUSS

#3 - - Alexandra:

haha :D får roliga barnminnen xD

#4 - - rita:

tack så mkt för hjälpen! hihi :)

#5 - - Andreas:

haha bombay! :D



Ha en underbar lördags kväll!

#6 - - Diana:

haha han äger :D

#7 - - Aysel:

- nej inte så mycket min kompis är här med hennes dotter så jag leker med henne lite :)

#8 - - Frida:

Tack så mycket, det gjorde mig glad. :)

#9 - - susy:

åååh man var ju skitliten nör man diggade till honom hehe ska bli intressant och lyssna på :P

#10 - - emma:

jaha men det förklarar ju saken ;)

#11 - - Zandra:

sv: Okej :)

Ikväll blir det att ta lite lugnt, själv? :)

#12 - - Millan:

haha jag lyssnade på honom för typ någon vecka sedan. Och det skäms jag inte för x)

#13 - - Jagheterintesune:

Grymt fin header du har! :) Har du bloggkoll?

Till top