#1 - - Malin:

Söta!



Det lät som en bättre rensning det, än att slänga :)

Dagen har varit bra, fick en mysig stund med min pojkvän som jag inte träffat på några dagar - då blir det sällan fel.

#2 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ser riktigt fint ut!



jag älskar eclipse =) lika mkt som jag gillade twilight. new moon var jag inte lika förtjust i men det hade ju sina anledningar

#3 - - Elin:

Svar: Tack, jag vill tro att det blir bättre..



Fina tavlor förresten!

Kram.

#4 - - Anna-Maria:

Oj, vad snygga :) Vart har du fått tag på dem?

#5 - - Fanny:

Snygga tavlor!

#6 - - SARA:

Verkligen härliga tavlor! Kram

#7 - - Linda:

Grymt fina!!

#8 - - BJERNHAGEN:

Precis, så rätt har du :)

allt bra ikväll?

#9 - - Ulrika:

jo det har varit bra, hur har dina helger varit? fina tavlor kramar

#10 - - Jenny:

riktigt snygga tavlor!



hihi ja du känner mig nog rätt boken skulle nog ta en tid för mig att ta mig igenom.. får se filmen helt enkelt.

Ja eller hur, våra sommarpromenader äger totalt!



Jo men det är rätt okej, hostar och är förkyld, men det är väll halva sverige. men synd att klaga, livet rullar på.

Vi måste ses snart!

<3

#11 - - emms:

Gud va söta! :)

#12 - - jonna:

snygga!

#13 - - Kajsa:

love tavlorna snyggast ever <3<3<3

Till top