Breaking Dawn

The perfect ending!

Ja, nu är Breaking Dawn utläst & står nu i hyllan med de övriga böckerna.
Känns lite sorgligt att berättelsen nu är över. Men slutet var verkligen ett bra avslut. Mer än så säger jag inte, för jag vet att det är några av er som läser boken.

Tänkte dra kort om vad jag tyckte om alla fyra böckerna i ett senare tillfälle.
Låter det bra?

Åkte in igen till stan senare på eftermiddagen & fönstershoppade lite. Titta på lite saker som jag planerar att skaffa. Tycker faktiskt att det är himla skoj att strosa runt i stan & titta på saker som man vill handla. Massa inspiration om inredning & planer för lägenheten.
 
Jag hoppas att det är bra med alla er?
#1 - - hej:

Svar: Haha jodå allt är fint!! Har precis bakat bullar och ska lägga upp lite bilder nu haha. Själv? :)

#2 - - Heyli:

Jo visst har jag haft en bra dag, eller rättare sagt en normal dag, har inte hänt nåt speciellt :p



härligt att gå runt och kolla på inredningsgrejer! hur kul som helst och det är ju som du säger, man får massa inspiration!

#3 - - I Z Z A H:

hej gå in på min blogg åh svara på min fråga =)

Tack på förhand åh han en fortsatt trevlig kväll !

#4 - - Malin:

jo dem går ganska bra :) <3 puss

#5 - - Helena:



Sv: Hehe, jag såg det :)

Tv är alltid skönt nu på kvällen :)

Har börjat en bra film på trean nu med, eller den verkar bra i alla fall :)



Puss

<3

#6 - - Carro:

vad?, varför är det så? :P



Puss

#7 - - Angelica:

okej jajg gör ungefär samma, har rast ska tillbaka till jobbet snart =)

#8 - - V:

jag har inte börjat läsa dom än men det ska VERKLIGEN göras!

#9 - - Penajs - tankar, foton & musik:

okej! samma här:) hih

#10 - - frida:

sv: typ i 7 år :D

#11 - - Jennie:

Jag spelar volleyboll! :)

#12 - - Isabell:

Jaa dt e bra:) Sj?

#13 - - georgiia:

tacktack sötnos, jo de e fint med mig, sj?

puss

#14 - - melissa:

Melissa svarar: tack så mkt :)

#15 - - Christina:

Svar: Jodå allt är bra med mig! :) Hur är det själv?



Puss

#16 - - Cajsa:

hehe egentligen va det ju jag som höll med dig... men jaja! XD hahaha! :P



Jo då det är bra här.. händer i morron (fredag) dåe?

xx cajsa

#17 - - Amanda:

Kan knappt vänta tills den kommer ut på svenska :*

#18 - - Pauline:

Det är inte mycket mer som händer för mig ikväll, är ganska trött så jag ska snart lägga mig. Har varit hos logopeden idag och så har jag varit hos min moster och fjantat oss :P hehe..

Sj då?

Puss o kram

#19 - - Sophie:

Svar: Ja tack det är så bra så :) Hur är det med dig :)?

KRAM

#20 - - emma.:

har bara bakat! själv då?

#21 - - linda:

tur att böckerna är kvar så att man kan läsa dem igen, kanske lyssna på ljudböckerna och bara vänta in filmen.. :P

#22 - - B R O W N S U G A R:

Sv: jo de e fint :) har nyss blivit frisk från en as jobbig förkylning :D

#23 - - Em:

jag läste precis ut den första. imorgon ska jag börja med den andra. jag har sparat dem lite för att jag vill inte att de ska ta slut =)

#24 - - I Z Z A H - S V A R A R:

firefox e helt okej enligt mej men själv så e det opera som gäller hehe :P

#25 - - Marie:

Härligt! :)

Jodå, allt är bara bra med mig!

Med dig också?

Vad händer i helgen? =)









#26 - - Maria:

Sv: jo allt är bra med mig ;) och med dig ?

#27 - - sadia:

jag msåte börja läsa böckerna ;)

#28 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

yes nu har jag börjat och ligger på femte kapitlet, kunde inte hålla mig! haha

#29 - - CARRO - ThinkPink ♥:

sv: Jo tack det är bara fint :) hur är det själv?

#30 - - alec:

hej vännen..

tack för dina urgulliga ord

PUSS



Hur mår du älskade? vad gör du??

#31 - - Sandra:

Alltid härligt med en bra bok! :)



Åh tack tack!



Jag gillar inte henne heller, lite för sööööt hehe.



Jaha men hoppas dom kan komma iaf då.



Nu börjar det bli bra igen så jag är glad :) Själv? Puss

#32 - - Anna-Maria:

jag går första året på teknik :) dudå gumman?



PUSS! <3

#33 - - LIFE BY Marielle:

Jadå,fast rätt så seg ;) hur blir din helg då? KRAM

#34 - - Rebecca:

Åh den ska jag också läsa ;)

#35 - - Monica:

Jaha hihi :) valdermarsvik ligger ju ganska nära.

Jag pluggar barn & fritid :) dudå?



Ja, visst är dte hemskt?

Pusspuss!

#36 - - Meg:

sv. Vad härligt! Jo det rullar på i vanlig ordning här också :) haha

#37 - - Malin:

Jasså, ja då blir det nog inte så

#38 - - Perfektion by Emma:

- jo de är bra med mig.. passar på att svara på lite kommentarer medans det är paus i let's dance. vad ska du ha för dig i helgen då? massa kramar

#39 - - emeli:

sv: ja. mest besviken blev hon - men det visade sig att det var rätt bra idag i alla fall.



idag har jag vart i skolan o sen ätit i stan o sett yesman med ett par vänner! kul! dudå? hur såg din fredag ut? :)kramis

#40 - - Penajs - tankar, foton & musik:

jag måste veeerkligen låna de där böckerna!

#41 - - Carro:

Det låter kanoners de ;)

#42 - - Alexandra:

hehe japp det är rocklunda:)

#43 - - Vanessa&Fanny:

Härlig lila färg du har här!:)Älskar den med paljetter, allt är så fin med det!!!:) Tusen kramar från Vanessa och Fanny!

Till top