Breaking Dawn

Jag är vad man kallar en redig bokmal!
Jag har nu läst nästan halva boken (som är 754 sidor lång)  sen jag fick den igår.

Jag lovar, jag riktigt stor tjöt av ren frustration igår, pga Bella.
Call me crazy, but it's true..
Min syn på Jacob ändra sig totalt efter att ha läst ur hans synvinkel.


När jag har läst ut boken, kommer jag skriva lite vad jag tyckte om boken, utan att avslöja för mkt.
Vad tycker ni? Låter det som en bra idé?


#1 - - frida:

kommentera mitt inlägg om parfymer :) vilken använder du?

#2 - - Anonym:

ja jag har haft en bra dag sj?:)

#3 - - emelie berglund:

vad fin headerdu fått :D :D

#4 - - Fanny:

Thääänk juu!

#5 - - Olessia:

ja tack :D min dag har varit bra :D din dag?

#6 - - Malin:

naw tack hjärtat, jag ska gråta sönder mig.. se på film och tröstäta lite.. :/

#7 - - Bea:

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Kika förbi min fotoblogg/alldayblogg och lämna gärna ett litet spår efter dig.

#8 - - Malin:

Jasså. Tänk, jag ser twiligt överallt sedan jag började läsa olika bloggar. Både böckerna och filmen men ändå har jag helt och hållet lyckats misse de böckerna

#9 - - Ebba:

Jag håller också på att läsa den! Visst är den bra!? Ligger på sida 489. Var ligger du?

Kramar!<3

#10 - - Malin:

Tack för allt gumman ! <3 du är bäst

massa bamsekramar till dig <3

#11 - - Malin:

Ja nu känns det iaf lite bättre det gör det, men det är ju fortfarande tungt när man vet att han är mer andra tjejer och så.. eller hans nya tjej. ;$

#12 - - Malin:

Naw gumman, du är verkligen bäst. Seriöst utan dig så skulle ja nog inte stått kvar <3

PUSS

#13 - - Malin:

Naw snuttan du är söt :)

<3

#14 - - Malin:

Jadå det har jag, den har dock varit lite seg, men det är det alltid på söndagar, din dag då gumman ? :)

#15 - - Malin:

naw underbart ju :)

jag tänkte fixa lite med min design tror jag, blir aldrig nöjd :( <3

#16 - - Malin:

haha du kan vara lugn för det är de nästan för mig cokså, kan inte få till det helt enkelt, men mna får testa sig fram och sen så får man se hur det blir :) PUSS

#17 - - Thilda:

Härligt fin blogg! Denna bok.., 'Breaking Dawn' är den läsvärd?

Till top