America's next top model

Ja, då var säsongens första avsnitt av America's next top model igång.

Jag ska fatta mig kort: Vad i all världen var detta?! Varför detta spejsade tema? Ja, frågorna svinga runt i huvudet ganska fint där ett tag.
Förhoppningsvis så blir det inte riktigt samma tema i de följande programmen.
Blev lite för mycket, nästan så att jag inte ville titta på den lilla, vad vi nu ska kalla det, mellan Tyra, Jay & Miss. J.

Deltagarana då? Tyckte det var en ganska fin blandning i år.
Kvällens överraskning var ju helt klart den transexuella deltagaren. Ska bli spännande att se hur det går för henne i tävlingen.
Kvällens personlighet var ju helt klart asiaten. Härlig personlighet så jag kunde inte sluta le.

Nej, det ska bli ett nöje att följa programmet denna säsong?

Ni som kollade, vad tyckte ni om temat & deltagarna?


#1 - - Maj:

Ja hon är jättesöt :) nej, de är lite komplicerat, eller egentligen inte, men jag äger henne inte, men hon känns som min häst och hon som äger henne säger ibland att jaa maj, de är ju din häst. aa, typ som en sköthäst kanske man ska säga att hon är:P

#2 - - Perfektion by Emma:

- men visar du aldrig några bilder fårn nya lägenheten? de måste jag ju få se de är ju så roligt med all inredning som syns här överallt. :)



haft en bra dag annars?



de har jag haft i alla fall.. är tillbaka hemma i ulricehamn nu sne nån timma tillbaka. ska alldeles snart sova. hej och hå.

#3 - - HANNAS:

sv : Det var bra som vanligt, men tyckte kacey skulle gått vidare :P

#4 - - gabby:

hej! :) ja tyckte det var riktigt bra, fast jag tycker inte om att hon isis eller vad hon heter, att hon gick vidare, hon är ju inte ens någon tjej.

Vad tycker du själv? kram

#5 - - Penajs - Tankar, foton & musik.:

jag missade det=/

#6 - - Nina:

jag missade det, får spana in reprisen istället :)



kramisar

#7 - - SANIBO:

ja, det var lite väl spexat! haha, men det verkar ändå bli en riktigt bra säsong. och sheena is fierce!

#8 - - louise:

Jag tyckte att dagens avsnitt var helt okej, men jag gillar mer när man får se deras riktiga temaplåtningar och sånt. Fast dt är kul i första avnsittet att se de nya deltagarnas personligheter..Har du kollat på de tidigare säsongerna med?

#9 - - Maria:

det var skit bra :D

imorgon ska jag fira min systers pojkvän :)

#10 - - codi:

tack tack, älskar din bloggD:

#11 - - Sweet life style:

gud ja verkligen jätte dåligt på de där, fick hjälp av en kompis http://cleopatravii.blogg.se/ fråga henne :)

#12 - - marie:

jag har myst med min bästa kompis och hennes småtjejer.

fasen jag missade top model, orutinerat,

kram

#13 - - Millan:

Kollar alltid! Top Model ftw. Och jag gillade oxå Asiaten!:D

#14 - - SENSUELLT:

usch, top model har gått för långt! Det är inte ens kulk längre, Tyra måste ha spejsade teman och transor eftersom hon inte får några tittare annars..

#15 - - Marie:

Okej, va härligt! :)

Jag vet inte vad som händer i veckan, börjar skolan imorron efter jullovet. Så jag får se, :) Vad blir det för dig då?

#16 - - Hanna:

Gah! Jag har jätte dålig bild på den kanalen, kan inte se :(

#17 - - Louise:

sv: ja eller hur, riktiga sommarbilder=)

Idag gör jag inte mycket, ligger i sängen och mår inte alls bra!

vad gör dudå? jag hoppas att du har det roligare:D



Pussss

Till top