Vilken kameltå!


Vi kommer alla ihåg Victorias outrageous shoes? (de till höger)
Men den annars så stilsäkra Sarah Jessica Parker, vad i all världen har hon på fötterna? (de till vänster)
En värre kameltå har jag nog aldrig sett!

Vad tycker ni?
hett?


I don't think soo...
#1 - - Leia:

Lustiga skor.



Ja, bara hoppas det är bra med henne som sagt.

#2 - - Malin-hockeyfruga:

båda dessa såkallade skor är ju heeelt galna!! skulle inte ens ha på mig dom om ja fick betalt haha!! :)

#3 - - Stephanie Ampel:

tack :D godnatt!

#4 - - tekirch.blogg.se:

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

#5 - - Millan:

haha hemskt helt klart!

#6 - - linda:

Fin blogg

#7 - - anna - live my life.:

Skitfult!

#8 - - stockholmsjenna:

sv: va mysigt :)

hahaha! men gud hennes skor! :O

#9 - - Hanna:

Sinnessjukt. Dö fult

#10 - - Tess:

Haha, nej fy vad hemskt fult ;)



Absolut, inventering stod på schemat, men det var rätt skoj ändå ;) Ha en bra dag!

#11 - - michelle:

sv. kan tänka mig.. :)



Jag gillar INTE cameltoe! No, no, no.. Victori tog det dock som en fashionista även om det ser obekvämt ut.

#12 - - alec:

heh älskade

åh jag vet inte vad som händer, det blev för mcket..

hur mår du käraste??

#13 - - giggleness:

asså ärligt talat...kameltå på skor...nejj!



fy va fult. asså posh hade ju verkligen crazy skor men dom var ju ändå OKEJ jämfört med dom kamel skorna. xD

#14 - - LINA:

det blev filmtittande för min del igår ikväll :P hade du för dig då? :)

#15 - - michaela:

Inte hett!

#16 - - Zandra:

sv: Jag ska inte göra så mycket, vad jag vet i alla fall :)

Själv då?



Gud, vad gräsligt. Sådanna skor skulle jag aldrig satt på mig, man vill ju inte se ut som en kamel heller :p

#17 - - Therese Strömberg:

Haha, båda paren var ju äckligt fula enligt mig!

Och den där cameltoe skon var ju inte alltför härlig...

#18 - - angelica:

ja men visst är det fint med blommor! :)

Jotack, det är bara bra!

Hur är det själv?

#19 - - Sessan:

fybubblaaaan vad ääääckliga!!!

Hur mår du hjärtat? Miss you

Till top