Varm choklad


Bjöd min älskling på en kopp varm choklad med marshmallows. Gotti!
Ganska passande nu när det är så kallt ute. Nej, nu ska jag promenera ut med lillskitan!

Puss!
#1 - - Sandra Tjulin:

ååh va gott ! :D



åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment

#2 - - Elina:

Åh vad gott med varm choklad :)

Allt bra med dig?

#3 - - Sofia:

Svar: Okej:/ Va bra att det är bättre nu då!



Ja jag har haft en bra dag :). Har du haft en bra dag då sweetie?



Puss!

#4 - - Alexandra:

men mums! :O

#5 - - Sandra Tjulin (svarar):

jag vet ! såå gulligt :D

#6 - - Linda:

mums, det lät supergott :)

#7 - - ELN:

sv. Haha tack hurru!:)

#8 - - ELN:

sv. Min dag har varit stressig men helt okej, din då? :) kram!

#9 - - Michelle:

sv. absolut inte!



det där så inte lite gott ut hörruu!! :)

#10 - - Zandra:

sv: Allt är brabra med mig, förutom lite ont i huvudet. Annars så! Själv då? :)



Åh, vad gott det ser ut!

#11 - - S a o s . b l o g g . s e:

svar: jamen visst är dom! (^^,)



sjukt gott de ser ut med chokladen sen då! hihi, har faktiskt aldrig testat med marsmallows. :)

#12 - - Jessica:

Sv; jaha.. Usch :( va tråkigt... Jag hatar sånt!

jotack ,med mig är det annars bra.. väldigt trött bara.. å så fryser jag! Då hade din varma choklad passat bra nu! ;)

hur är det med dig?

#13 - - Mariah:

gott med choklad!

#14 - - bella:

ja den har varit bra, haft ont i handen bara -.- haha. självdå? :D puss!

#15 - - Erika:

sv: Det är bara bra med mig, själv då? :)



pussar

#16 - - Elin:

Aldrig fel med en varm god choklad... mums :)Haft en bra dag annars? kramar

#17 - - Erica:

Gott! =)

#18 - - Elina:

Ok. Härligt :)

Jo det är bara bra med mig :) Lite trötter bara!

Kram

#19 - - Maria:

Tar 650-750 kr för nya naglar :)

Kolla gärna på www.xtremebeauty.se

Kram

#20 - - Therese Strömberg:

Det kan jag absolut göra, när jag har kommit lite längre :)

#21 - - Bea:

SV: Jaa, en riktig glad-låt :)

Jo det har jag väl, själv då? =) Puss

#22 - - stina:

ja verkligen :)



å vad mumsigt med choklad å marsmallows:)

#23 - - Emma:

det där ser gott ut !:)



tack för frågan, ställ gära någon mer om du komemr på :)<3

#24 - - Rebecca:

Mums... Alltid lite mysigt att lycka till det!

Till top