#1 - - sara:

den ska jag med se :)

#2 - - Agnes:

Den filmen har jag sett asmånga gånger:) Den är jättebra:)

Puss

#3 - - Cajsa:

jo tack, det funkar.. ^^ händer i kväll då?

xx Cajsa

#4 - - julia:

sv: jag har bara sovit och tagit det lugnt men det har vart bra =) hur har du själv haft det? =)

#5 - - johanna:

fin header!:)

#6 - - Vicki:

Åh, jag älskar The Holiday! Man blir så glad av den! :D

Kram! :)

#7 - - Nathalie:

svar ja riktigt mysigt :)

the holiday är så bra!

#8 - - stockholmsjenna:

sv: ja filmen är lite seg på att laddas upp! men den kommer :D



ååh, den måste jag se! Jude Law är sexy sexy sexy!

#9 - - niki:

den är så bra :D

#10 - - niki:

den är så bra :D

#11 - - Caroline:

Svar: Jag vet! Det är katastrof! En vän till mig har sett den sju gånger redan och jag NOLL! :P haha! Nej, jag har inte läst böckerna heller :P Är de bra?

#12 - - Emelie:

den är såå braaa!!!! :):)

#13 - - linda:

oh the holiday är skit bra! :D

Sv: ingen fara, jodå min dag har varit bra, slappat o så :D sj?

#14 - - rita:

åh, tack sötis! :) <3



jag ska kolla på The holiday, bästa filmen alltså :) sett den på bio ^^



kram

#15 - - JESSICA:

den där måste jag se :D

#16 - - Camilla:

Tack tack, en vän till mig som gjort designen på den:)

Min dag har varit väldigt.. seg hehe men det är ju trots allt söndag! Hoppas du haft en bra dag du med?

#17 - - emma:

åh den ska jag se :)

#18 - - denise:

ÄLSKA DEN FILMEN



ge gärna förslag i min blogg vart jag kan hitta boots:)

#19 - - frida:

allt bra ida? :)

#20 - - Jsoul:

mysig blogg.



tänkte bara tipsa dig om att du kan tjäna pengar

på din blogg. jag gör det och har inte alls en

massa läsare. läs mer om det på detta inlägg :



http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html



kram jsoul.

#21 - - joyce:

Vill du vinna den fina BETTYBOOP VELOURER från H&m

så var med och tävla nu ! :D



kram

#22 - - Sara:

Åhh, jag älskar den filmen. Tittar dcok inte på den ikväll, har den på dvd.

#23 - - emilia:

Yeess i love Topshop you know :PP

kram

#24 - - Andrea:

hihi, vad härligt.



Min helg har sugit röv! Jag har varit hängig hela helgen p.g.a. att jag fått en förkylning och feber.



Din helg, hur blev den? :)

Puss sötnos!

#25 - - Zäta:

åh jag tittade precis på den, man bli ju helt knäsvag när jude law ler ! :P

#26 - - Anonym:

den e såå braaa

#27 - - sara solvik:

Den filmen är grym!

#28 - - Malin:

Jude Law är SÅ snygg!

Till top