Teori

Nu har jag minnsan tagot tummen ur arslet & börjat läsa lite teori.
När Tony kom hem idag installera han ett program där jag kunde få lära mig allt om skyltar & körsittuationer! Bra va?

Så nu ska jag börja plugga, sen ska jag minnsan skriva in mig på en körskola, det ska banne i mig bli av nu!

Någon mer som är "efter" med körkortet?


#1 - - NIKI:

jag ville att analeigh skulle vinna

#2 - - SANIBO:

sv: ingen av mina favoriter kom särskilt långt, jag gillade Lauren Brie etc. men om man tänker top tre så helt klart analeigh.

#3 - - Towe:

Sv: Eller hur? det är ju det, men vi kan ju inte riktigt veta hur det gick till egentligen, vi känner ju inte honom, eller gör du? hehe, kram på dig! ha en bra kväll.

#4 - - eoew:

sv; jodå, allt bra här ;) själv också?

#5 - - Sara:

joo den har varit bra sjd?

#6 - - Michelle:

sv. jaa eller hur?!.. :)



kramkram

#7 - - Jessica:

Sv; jaha, va trevligt! Vart då någonstans?

Jag har faktiskt redan körkort ;)

#8 - - Zäta:

haha jag kommer inte komma igång förrens jag är typ 30 år :P

#9 - - Åsa:

Svar; Ja samma här... Typ Elina! :)

#10 - - linda:

hah okej:) nej jag vet inte , gillar inte henne :)

puss

#11 - - Rebecca:

jag ska till österrike för en veckas skidåkning :d ska du hitta på ngt på lovet?

#12 - - Linda:

Hoppas det går bra för dig! :)

#13 - - angelica:

jaha :)

Nej jag tyckte faktiskt inte det :P

Alltså hon var ju jätteduktig och fin, men hade hellre sett att Analeigh vann! :)

#14 - - Millan:

haha blev du lite inspirerad? :D

#15 - - Cornelia:

Jag har fortfarande inte tagit mitt körkort :p ska vi ses snart lr? Har inte sett dig sen studenten :( kom till nkpg nån dag så tar vi en fika med oxå fredrik o emelie lr nått :) puss<3

#16 - - bella:

okejokej härligt :). nej jag vet inte, umgås med kompisar :) puss

#17 - - Sofia:

Okej!:)



Ja jag har haft en jättebra dag idag:). Har du haft det då hjärtat?

Puss!

#18 - - Leia:

Pluggade med i det programmet på datorn. :P

Och nej, är redan klar för länge sedan tack och lov.

#19 - - Jenny:

va duktig du är!!

#20 - - S A O S . B L O G G . S E:

svar: Yes indeed! Peppar som fan inför helgen! ska du hitta på nåt roligt då ? kram



p.s lycka till med körkortet! jag har thank god haft det i 5,5 år nu.

#21 - - Jenny:

japp den 1 mars är lägenheten all mine! =) så därför vore det perfekt om du kom ner till lkpg helgen efter så kunde vi ju göra det vi snacka om på msn.. och liksom ta en fördrink hos mig =)

hihi

hoppas allt är bra med dig uppe i västerås!

saknar dig<3

#22 - - anna - live my life.:

Jag kollade mina öron bara :) Ingen fara!

Jag är efter med körkortet, men ska försöka börja snart. Hur långt har du kommit? Kram!

#23 - - Michaela:

jo det var rätt kul :D haha, tack!

#24 - - stockholmsjenna:

jag fyller 18 den 18 april, och inte börjat köra än. Men nu jävlar ska det bli av!

#25 - - Liene:

jag ska nog börja läsa teori snart, är 16 och sen på sommaren vill jag gärna övningsköra:) kommer nog inte blir efter, hehe.



sv: usch, nu är jag ockås sjuk, men rätt skönt efter flera dagars fullspäckade dagar. Även om jag älskar såna dagar, men man vill inte gå till skolan när man har så här ont i halsen:/

hur mår du idag?

#26 - - Lisa:

hej tjejen!

att plugga till körkortet är drygt..

så jag e glad att det är över för längesen :)

hihi.. det kommer att kännas sååå bra när du är klar sen ska du se!

hoppas att du får en underbar dag tjejen :)

kramar!!

#27 - - SANIBO:

sv: ja helt klart!

#28 - - LINA:

ja jäklar ;-)

#29 - - - Hanna:

Haha skojaru. Jag är snart 25 o har inte fått tummen ur ÄN!

Till top