Städa

Tänkte väl ta och städa idag.

Känns ju alltid så bra efteråt. Imorgon ska jag börja jobba också, så skulle det ju vara ganska skönt om det var städat och så när man kommer hem.
Måste ju även gå och handla, blev visst lite saker att göra.

Ska gå ut på en promenad sedan, ganska skönt nu när det är lite små kyligt ute. Får väl passa på när det är ljust ute nu också.

Hoppas ni har haft en bra dag?

Puss!


#1 - - sanna:

Sv: ja visst é dom snygga :)

#2 - - Pearl:

Gårdagen var bra med nyinskaffat körkort och allt, nu sitter jag avdäckad i soffan efter en hektisk jobbdag. Blev det städning på schemat? Ibland försöker man ju men orkar inte tillsist. Kram

#3 - - BJERNHAGEN:

tack så mycket du! :)

#4 - - bella:

jamen visst är dom?

Riktig vår/sommar insprationer! :)

#5 - - giggleness:

ja efter att man har städat känns det ju bra men inte medans. :P

#6 - - silly:

tråkigt, finns typ inget värre än & städa xD. Aso de e såå tråkigt! tkru inte elr :P haha

#7 - - jennie:

hur får man texten bredvid bilden så som du har fått det?:P kramar

#8 - - Elin:

Sv: Javisst är den fin :) hoppas den passar bara. Städa är inte så kul.... men va skönt det känns när man är klar :)Ha en bra kväll! kramar

#9 - - Jagheterintesune:

Tack, jaa jag gillar den också. :)



Vad tkr du om min outfit idag? :D

#10 - - Sofia:

fin blogg:)

#11 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

skönt med en promenad =)

#12 - - Victoria:

onsdagar och torsdagar är den perfekta städdagen, haha! :)

#13 - - Sophie:

Tack sötnos :D

KRAM

#14 - - sofie blom:

hör av mej när svaren kommit ut på bloggen ^^

#15 - - Moa:

Tack för svaret =)



Ha en fortsatt trevlig dag :)



Puss'

#16 - - spiderchick:

älskar ett nystädat hem!

#17 - - Sofia:

Läs gärna i min blogg :)

#18 - - Johanna:

Sv: tack så jätte mkt:) ha en trevlig kväll!

#19 - - johanna:

okej, joo de var gott:)

#20 - - johanna:

okej, joo de var gott:)

#21 - - S O L I N A:

Nej nej, du är inte snål :) Tycker också att det var konstigt. Men jag tyckte ändå att det var billigt, 139 kr för linser, linsbehållare och linsvätska när det egentligen skulle kostat 340 kr



PUSS! /S

#22 - - Sessan:

Hur mår min prinsesssa?

Till top