SNÖ?!

Varför äns nämna våren?!

Nu regnar det snöblandat regn! Ja, det var ju den "våren", undrar om äns våren kommer att komma?
Jag menar, den kanske slår om från vinter till sommar istället?

Det skulle ju vara trist.. Älskar "mellan månaderna" som vår & höst, de härligaste årstiderna enligt mig. Eller vad tycker ni?
Är alla sommar personer?



 
#1 - - Lisa:

Ja här har det vart snöstorm hela dagen.. hmm.. tycker det räcker nu, men ja.. annars älskar jag vintern - för det är så fint då! Men ja, den har vart lite vääääl lång och kall nu :(



kram!

#2 - - Anonym:

ja, du måste prova det!

#3 - - Cajsa:

nja, den va inte så bra.. :P

xx C..

#4 - - Sofie:

sv: härligt :)

åh tack snälla du! Puss :)

#5 - - Sofia:

Okej, va bra!:)



Boken jag läser är superbra! Jag läste ut den idag faktiskt:) jag tycker att du ska läsa den :)



Puss!

#6 - - JONNA:

Sv: hehe ja :)



jag är mer sommar person. men tkr om våren oxå ^^

höst & vinter hatar jag !

#7 - - Martina:

Jadu det va en bra fråga :) vet faktiskt inte men dom är nog runt ett år skulle jag tro :)

#8 - - Mimmi:

svar: Vad härligt att höra! :) Jodå, med mig är det toppen. Vad har du gjort ikväll?

#9 - - joss:

vår och sommar är det bästa, och jag längtar massor tills snön och slasket försvinner!



Svo gott söti

#10 - - Amanda:

Min favoritårstid är sen vår/tidig sommar. Lagom varmt och grönt överallt :D

#11 - - Nikki:

sv: ja men det är kul! <3

#12 - - Emma says style, love & rock and roll.:

det bliiiir aldrig vår. suck!



sv; tack så mkt för peppen!

#13 - - Alexandra:

sv;aa, okej :) Vist var vissa saker helt ok :)

#14 - - erica:

jaa eller hur! :D

#15 - - emeli:

Nej, jag tycker som du - att "mellanårstiderna" ær bæst. Då får man liksom en mix av allt :) Vissa dagar kan man klæ sig somrigt o typ vara ute medan man bara ær inne o myser andra dagar. Det skulle verkligen vara jobbigt att ha samma årstid hela tiden.



Haft en bra dag?:)

#16 - - BJERNHAGEN:

oh visst är den :) ja det är hon verkligen!

#17 - - alec:

hej älskling

#18 - - melina:

sv: nej, jag tycker att det sitter väldigt bra. Extra bra om man har skyddande glansnagellack över.

#19 - - Nightfall:

sv: ÅH tack så mycket :D ja det är så kul att byta hårfärg ibland hehe

#20 - - Sandra:

Vår & sommar är mina favoriter :)

#21 - - Erika:

sv: Ja han är alltid snygg :P

Till top